OS 2012 Hoppning

Sv: OS 2012 Hoppning

Jo, jag läste reglerna lite nogrannare och det är de första 60 som går vidare så då är det nog rätt lugnt. :p Om han inte river bort sig alldeles eller vägra ut sig eller nått annat hemskt. :crazy:
Ja, alltså det är 35 st till individuella finalen på onsdag och dagens runda och morgondagens båda rundor räknas ihop för att få fram vilka dessa 35 är och sedan börjar man på noll.

Han brukar ju vara cool. Idag känns det som att nerverna inte borde vara "så farligt". På Onsdag är ju eldprovet, om det går så väl att han kommer dit. Vilket vi ju tror och hoppas :bow:.

även om det inte spelar nån roll individuellt eller för laget, så är det ju ändå bra träning för hästen (samma med Minna i dressyren).
Jo, startar Lisen i morgon och Matrix har kommit på bättre tankar och hoppar bra så påverkar Lisens reslutat laget för fullt. Lagen börjar också om på noll fel i morgon, att Lisen är utesluten idag räknas inte till lagresultatet imorgon.

JAAA! Casall ser jättefin ut, så nu har jag bestämt att han inte behöver riva alls detta OS!

:bump: :banana: Så nervöst när han var i sista rättuppståendet innan avslutande kominationen som han också var i!

Oj, det gick ju sådär för Ahlmann... Onödigt att smälla till hästen efteråt tycker jag.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Precis på dagen tre månader efter min ridolycka så fick jag äntligen möjlighet att komma upp på en hästrygg igen! :banana: Det var lite...
Svar
0
· Visningar
786
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag var barn så tyckte jag att det såg så elegant ut att rida en häst på tygeln. Det ville jag också lära mig att göra. Vem vill...
Svar
0
· Visningar
1 240
Senast: Magiana
·
Träning Hej (Jag har letat lite i forumen men har inte hittat någon tråd som kan "hjälpa" mig) Jag har en fjortonårig connemara valack som...
Svar
11
· Visningar
1 164
Senast: Bosmma
·
Hästvård Vill börja med att förbereda er på att det kommer bli många frågor i samma tråd, och troligen väldigt långt :p I alla fall, ska...
Svar
15
· Visningar
2 869
Senast: Trix
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka