Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Dom fick ta in en extra reserv, men den reserven var bara giltig fram till 2 timmar innan veterinärbesiktningen som var för nån dag sedan. Och är därför inte heller kvar i London.
*kl och lite OT*
Vidhåller fortfarande att jag tycker Maria Wallbergs och Lotta Björes samspel som kommentatorer fungerar bra.
Fälttävlans Yvonne Åstrand och Viktoria Carlerbäck var jättebra och var duktiga på att hålla det på en bra nivå både för noviser och hästinbitna.
Men att lyssna på dressyrens kombination Yvonne Åstrand och Gunilla Byström är bara plågsamt, konstigt att Yvonne Å. skiftar så beroende på vem hon sitter med.
Kl:ar väl jag med, för första gången i tråden tror jag.
Onödig bestraffning av Madden också. Upprepade gånger dessutom. Nå, bra dag, bra sändningar, bra ryttare! Nu ska jag piffa till mig för jobb. Ha det så mysigt imorgon nu!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.