OS 2012 Hoppning

Sv: OS 2012 Hoppning

Ja idag känns det som om det är bra mycket svårare bana än vad det var igår!

Ang. Lisen och Matrix så tolkade jag det som att gubben hennes ridit matrix imorse, alltså egentligen inte på framridning eller framhoppning. Då är det nog lugnt.

Ang. Lisen och Matrix så tolkade jag det som att gubben hennes ridit matrix imorse, alltså egentligen inte på framridning eller framhoppning. Då är det nog lugnt.

Anar också att det är så :)

Nu såg man hur pass svår banan är :) Jamals häst såg dock inte riktigt bra ut, såg väldigt spänd ut i sina språng..

Nu såg man hur pass svår banan är :) Jamals häst såg dock inte riktigt bra ut, såg väldigt spänd ut i sina språng..
Betänk också att det är de sämsta från igår som startar tidigt idag. Verkar även som man delat in lagen i två grupper så de sämsta lagen kommer ha hoppa klart första omgången innan de bästa lagens ryttare startar sin första omgång.

Ja han såg riktigt spänd ut.. även ryttaren tyckte jag!

Vattengraven lär få några tramp idag.. den är stoooooor!

Muren såg ju onekligen lättriven ut.. Även 3 kombinationen kan nog få en del ned på..

Det här ekipaget såg inte roligt ut igår..

Edit : Jillian Terciera

Skojar du med mig?! :eek:

Då kan ju hästsporten i rutan typ hälsa hem. Fuck. Tycker SVT hittills har skött ridsporten riktigt bra under detta OS!

Vi får väl hoppas att de visar rejält med ridsport.. Men det undrar jag.

Det lär ju säkert kosta att kolla.. De är ju inte dumma..

Typ ridsport on demand eller nåt :grin:

However. Snyggt av Colombianen! Inte sett honom förut. Synd på tidsfelet.

Vore jag chef på MTG skulle jag passa på att lansera några nya sportkanaler, kanske inriktade på olika sporter, som man kan toppa med OS.

Typ ridsport on demand eller nåt :grin:

However. Snyggt av Colombianen! Inte sett honom förut. Synd på tidsfelet.
Fast jag måste säga att hittintills tycker jag iaf TV3 och TV6 har rätt bra utbud på sina Play-kanaler utan att ta betalt. Säger inte att det kommer bli så på OS men i dagsläget bjuder de på ganska mycket. Mardrömmen hade varit om TV4 hade sänt OS, de tar ju snart betalt för allt på Webb-TV och är världsmästare på att hacka sönder sändningar med reklampauser och nyhetssändningar i tid och otid...

Och jag håller med om att Colombianen var kul att se. Kul när de dessutom "tackar" sina hästar.

Senast ändrad:

Jaa, såg också det och blev lite glad, gillar när ryttarna visar hur jättenöjda de är med sina hästar! :D

En hästsportkanal hade jag förmodligen köpt! Gärna en som visar det vanliga men också western, islandshästar, distans mm!! Gissar att jag inte är ensam...

En hästsportkanal hade jag förmodligen köpt! Gärna en som visar det vanliga men också western, islandshästar, distans mm!! Gissar att jag inte är ensam...

Det hade jag gärna gjort! Under förutsättning att man inte behövde köpa ett helt jäkla kanalpaket med 15kanaler för att få den enda man vill ha. :cool:

Måste säga att jag verkligen gillar "the London bus". Hade aldrig vågat hoppa den själv dock. :D

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Precis på dagen tre månader efter min ridolycka så fick jag äntligen möjlighet att komma upp på en hästrygg igen! :banana: Det var lite...
Svar
0
· Visningar
786
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag var barn så tyckte jag att det såg så elegant ut att rida en häst på tygeln. Det ville jag också lära mig att göra. Vem vill...
Svar
0
· Visningar
1 240
Senast: Magiana
·
Träning Hej (Jag har letat lite i forumen men har inte hittat någon tråd som kan "hjälpa" mig) Jag har en fjortonårig connemara valack som...
Svar
11
· Visningar
1 164
Senast: Bosmma
·
Hästvård Vill börja med att förbereda er på att det kommer bli många frågor i samma tråd, och troligen väldigt långt :p I alla fall, ska...
Svar
15
· Visningar
2 869
Senast: Trix
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka