OS 2012 Hoppning

Sv: OS 2012 Hoppning

Antar att Onischenko tänker rida Cabachon själv sen? För det är väl han som köpt honom?

Antar att Onischenko tänker rida Cabachon själv sen? För det är väl han som köpt honom?
Ja, han har köpt honom men det är inte säkert han rider honom. Han måste ju placera ut bra hästar till sina "köpta landsmän" också så att de kan kvala in ett lag så han får vara med och rida i mästerskapen. Utan lagets hjälp tror jag inte Onischenko hade varit med i OS i år!:devil:

Men synpunkter (klagomål och beröm) till SVT kan ju få betydelse för värlscupen, VM och EM.

Tycker inte kommentatorerna till hoppningen heller fungerar. Lotta får dra hela lasset själv, annars blir det tyst. Tanken är väl att det ska vara en sportreporter och en expertkommentator.

Sportreporterna bör ju vara lite insatt i sporten så hon/han kan ställa bra frågor och kommentera/referera. Men det måste ju också var en som är lagom "rapp i käften" och kvick i tanken. Tycker han som oförberett med kort varsel (har glömt hans namn) fick hoppa in efter Svanberg gjorde utmärkt insats just i egenskap av rutinerad reporter.

Även om Yvonne rider dressyr numera så tror jag att hon hade passat bättre till hoppningen också.

Tycker han som oförberett med kort varsel (har glömt hans namn) fick hoppa in efter Svanberg gjorde utmärkt insats just i egenskap av rutinerad reporter.

Var inte det Roger Blomquist? Han är ju av förklarliga skäl inte med på OS i år.

Känner du dig hotad av honom :devil: :angel:

Hans häst såg jobbig ut att rida, såg inte ut att bli något riktigt flyt...

KL

Kan någon förklara för mig varför kommentatorerna är så glada åt att det går så bra för Saudiarabien? Var det inte dom som var inblandade i den här dopinghärvan och fick sina straff kortade (under märkliga omständigheter)?

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Precis på dagen tre månader efter min ridolycka så fick jag äntligen möjlighet att komma upp på en hästrygg igen! :banana: Det var lite...
Svar
0
· Visningar
786
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag var barn så tyckte jag att det såg så elegant ut att rida en häst på tygeln. Det ville jag också lära mig att göra. Vem vill...
Svar
0
· Visningar
1 240
Senast: Magiana
·
Träning Hej (Jag har letat lite i forumen men har inte hittat någon tråd som kan "hjälpa" mig) Jag har en fjortonårig connemara valack som...
Svar
11
· Visningar
1 164
Senast: Bosmma
·
Hästvård Vill börja med att förbereda er på att det kommer bli många frågor i samma tråd, och troligen väldigt långt :p I alla fall, ska...
Svar
15
· Visningar
2 869
Senast: Trix
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka