OS 2012 Hoppning

Sv: OS 2012 Hoppning

Shit, Simon Delestre, vilken hjälte. Fattar inte att han lyckades styra på sista hindret med endast en tygel. För er som inte ser sändningen, den andra gick sönder, han lade en volt med bara en tygel och ändå lyckades han räta ut hästen o rida på hindret på andra försöket.

Marcus Ehning fick fyra fel, med gårdagens tidsfel är jag tveksam om han kommer ta sig till den individuella finalen sedan. Det var nog en rejäl missberäkning.

Kom igen nu Jens!

Ja men dåså, då rider de andra felfritt såklart så kan vi räkna bort Jens :)

Senast ändrad:

Jag tvekar dock på Lisen, även Roffe var i några hinder igår.. Men vi får hoppas att det går vägen i alla fall!!

Är också tveksam på Lisen, tyvärr... Och Henrik har ju en häst han inte känner så väl...

Jag sitter oh tittar pa sandningarna och har vantat pa de svenska ryttarna i timmar! (Tva iaf..) Och sa kommer Jens in pa banan och da tar de reklampaus for att aterkomma med Schweizaren!

Snacka om antiklimax.

Ja precis, men Allerdings hoppade i alla fall helt fantastiskt igår och Henke har ändå en del rutin så vi får hoppas att det går vägen!

kl*

Någon som har en startlista eller minns när svenskarna startar?

Ruskigt spännande det här, synd på Jens runda får hoppas de andra hoppar felfritt! Tyvärr är jag inte så säker på att det kommer gå bra för Lisen :/

Kan inte se i Canada.. Forsokte se terrangprovet men det funkade inte.
Tror enda anledningen att de visade imorse var att det inte var sa mkt annan action just da.

Det verkar inte gå något vidare bra för "topplagen" idag. Intressant! Varken Tyskland eller Frankrike har några nollor ännu efter två ryttare.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Precis på dagen tre månader efter min ridolycka så fick jag äntligen möjlighet att komma upp på en hästrygg igen! :banana: Det var lite...
Svar
0
· Visningar
797
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag var barn så tyckte jag att det såg så elegant ut att rida en häst på tygeln. Det ville jag också lära mig att göra. Vem vill...
Svar
0
· Visningar
1 305
Senast: Magiana
·
Träning Hej (Jag har letat lite i forumen men har inte hittat någon tråd som kan "hjälpa" mig) Jag har en fjortonårig connemara valack som...
Svar
11
· Visningar
1 164
Senast: Bosmma
·
Hästvård Vill börja med att förbereda er på att det kommer bli många frågor i samma tråd, och troligen väldigt långt :p I alla fall, ska...
Svar
15
· Visningar
2 869
Senast: Trix
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023
  • kattförsäkring