OS 2012 Hoppning

Sv: OS 2012 Hoppning

Oj vad Allerdings galopperade iväg innan tvåkombinationen. Men vilken fin nollrunda! Jag får fasen högre puls av det här än att tävla själv. Funderar faktiskt på att koppla på mig pulsmätaren som loggar pulskurvan, jag är övertygad som att det hade synts pulstoppar när svenskarna rider.

Nu har väl endå schweizaren samlat på sig till ett par nedslag!?!:angel:

Och där kom det! :devil:

YES!

Kan inte mycket om SWB nuförtiden (är arabfrälst) men måste säga att jag gillade uttrycket hos Allerdings förra rundan och det bekräftades idag. En väldigt trevlig häst.

Ingen press på RGB nu.... inte alls.. phu...Undrar om jag kommer att våga titta

Oj vad Allerdings galopperade iväg innan tvåkombinationen. Men vilken fin nollrunda! Jag får fasen högre puls av det här än att tävla själv. Funderar faktiskt på att koppla på mig pulsmätaren som loggar pulskurvan, jag är övertygad som att det hade synts pulstoppar när svenskarna rider.

:rofl: Jag håller med! Det är ju mer nervöst än när man tävlar själv också!

Detta kan gå lite hur som helst..

Men om Roffe gör som han brukar så kan vi stanna på 4 fel, det hade inte varit fy skam..

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Precis på dagen tre månader efter min ridolycka så fick jag äntligen möjlighet att komma upp på en hästrygg igen! :banana: Det var lite...
Svar
0
· Visningar
786
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag var barn så tyckte jag att det såg så elegant ut att rida en häst på tygeln. Det ville jag också lära mig att göra. Vem vill...
Svar
0
· Visningar
1 241
Senast: Magiana
·
Träning Hej (Jag har letat lite i forumen men har inte hittat någon tråd som kan "hjälpa" mig) Jag har en fjortonårig connemara valack som...
Svar
11
· Visningar
1 164
Senast: Bosmma
·
Hästvård Vill börja med att förbereda er på att det kommer bli många frågor i samma tråd, och troligen väldigt långt :p I alla fall, ska...
Svar
15
· Visningar
2 869
Senast: Trix
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka