Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hyfsat goda men det är tätt i toppen. Vi ligger delad tvåa med fyra andra lag. Men ett nedslag mer än de andra lagen imorgon och man kommer trilla ner till en sjunde-åttondeplats ungefär. Men slutar vi på noll fel imorgon och bra tider och Saudierna drar på sig fyra fel imorgon till exempel kan det lika gärna bli guld.WOOHOOO!! Hur blir sveriges medeljchanser nu i lag?
Oj vad Allerdings galopperade iväg innan tvåkombinationen. Men vilken fin nollrunda! Jag får fasen högre puls av det här än att tävla själv. Funderar faktiskt på att koppla på mig pulsmätaren som loggar pulskurvan, jag är övertygad som att det hade synts pulstoppar när svenskarna rider.
Ja, verkligen! Att hon orkade rida med det låret! Synd på 3-kombinationen.
Jag vågade knappt titta när hon red!
Va, skita? Nä sådant sysslar varken jag eller Drottning Silvia med.Sätt på dig den när du ska skita...o kolla hur pulsen går.
Lagfinalen börjar imorgon klockan 15.När börjar finalen, tid?
Är det alltså lagfinalen i morgon och sedan två individuella finaler i slutet av veckan?
När börjar finalen, tid?
Är det alltså lagfinalen i morgon och sedan två individuella finaler i slutet av veckan?
Ja, och Mexico och Australien hade bättre eller samma resultat. Ur led är tiden.Knapplån.
Inser ni att Tyskland, Belgien och Frankrike är utslagna?!
Nu spekulerar jag bara, men det kanske kan vara så att den är uppfödd där och jag kan tänka mig att uppfödarprefix/suffix är ok. Ninja och Casall är ju bara "sponsrade" av La Silla.