Sv: Os 2008

Måste väl ha varit länge sedan... Petrus Kastemann i fälttävlan -56 (guld)?

Senast ändrad:

Med tanke på att det var Lamaz som vann kan de väl vänta med att dela ut medaljerna till efter dopingtesterna?:angel:

4 dopade hästar i OS (hittils iaf) är många

och det är ju tråkigt att få guldet i efterhand - X-vinnaren har ju fått stå överst på pallen, nationalsång, media...

Senast ändrad:

*kl*

Alltså, jag är ju JÄTTEGLAD för Roffe, men tala om att marginalerna konsekvent är mot Sverige i detta OS. Det är aldrig riktig stolpe in.

Hm. Nu är jag än surare på SVT. Här tar Roffe en historisk medalj i OS, vad är det för rubrik på svt.se? "Rolf-Göran rev bort guldet".

Senast ändrad av en moderator:

*kl*

Alltså, jag är ju JÄTTEGLAD för Roffe, men tala om att marginalerna konsekvent är mot Sverige i detta OS. Det är aldrig riktig stolpe in.

Det är väl just stolpe in det varit? Jag menar, RGB var ju knappast medaljfavorit. Ska man riva ett hinder pa hela dagen är det väl just i omhoppningen om guldet man ska göra det?

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Dryga sju månader återstår till OS i Paris. Ett OS som hopplandslaget anländer till som regerande Olympiska mästare. I hoppningens...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan I övermorgon börjar VM och jag tycker att det därför är dags för en tråd. Dressyren är 15 och 16 september, på lördag 17/9 är det...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
15 613
Hoppning Nu är OS-laget i hoppning annonserat; Malin Baryard Johnsson Peder Fredricson Henrik von Eckermann Rolf-Göran Bengtsson Har buke...
Svar
2
· Visningar
1 368
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka