Sv: Os 2008

2a omg börjar 16.10. Sänds direkt i dansk tv2 och på webben
SVT24 sänder kl 17.00

Om jag förstått allt rätt

Roffe nollade=)
han var sjunde nollan för idag*

Nu nollade Ben maher också:P

Senast ändrad av en moderator:

*kl*
Lotta ska tydligen hoppa först i andra omgången... det kan väl inte vara den bästa platsen att hoppa på?

Tack. Då hinner jag ner till affären samt fixa frukost-middag nu innan andra omgången. Man är lite off nattveckorna.

Det är väl eftersom hon blev första 4-felare, eftersom hon startade så tidigt i först omgången. Och där startar de ju i omvänd ordning efter hur det har gått tidigare, så det är väl inte mer än rätt.
Men visst, det är ju den sämsta platsen :p

Det är ju en dålig plats - OM det inte börjar vräka ned regn senare. Då är det genast en ganska bra plats.

KL

Och jag blir skogstokig när SVT väljer att visa damfotbollsfinalen direkt i st f hoppfinalen där två svenskar deltar!

Maila SVT och klaga och hoppas att de ändrar sig i sista stund !!

KL

Och jag blir skogstokig när SVT väljer att visa damfotbollsfinalen direkt i st f hoppfinalen där två svenskar deltar!

Maila SVT och klaga och hoppas att de ändrar sig i sista stund !!

Men går finalens andra del nu på en gång, alltså?

Tjoho.

Då hoppas jag ännu mer på att Rolf-Göran (eller Lotta) tar guld.

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Dryga sju månader återstår till OS i Paris. Ett OS som hopplandslaget anländer till som regerande Olympiska mästare. I hoppningens...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan I övermorgon börjar VM och jag tycker att det därför är dags för en tråd. Dressyren är 15 och 16 september, på lördag 17/9 är det...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
15 618
Hoppning Nu är OS-laget i hoppning annonserat; Malin Baryard Johnsson Peder Fredricson Henrik von Eckermann Rolf-Göran Bengtsson Har buke...
Svar
2
· Visningar
1 368
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka