Sv: Os 2008

Verkar fortsätta på Live 05 och även Peking + numera.....

Senast ändrad av en moderator:

När börjar det då? Jg hörde nåt på radion om att dom ville försöka börja tidigare iom att det drar ihop sig till oväder där..

Ja, här är vi på hugget! Kul att det lönar sig att klaga, lite åtminstone.....

Hade varit bättre att det gått på SVT24 - det kan jag spela in och se senare. Webben har jag ingen nytta av - går inte att titta här på jobbet, inte heller att spela in.:mad:

Varför sända fotbollsfinal som ingen svensk har något intresse i? De kunde väl eftersända den istället. Skall nog maila till SVT och klaga.

Får väl sitta och uppdatera resultatlistan och läsa här - hoppas ni alla som ser vad som händer rapporterar till oss stackare som inte har möjligthet att se. :bow:

Men hjälp, kommer de inte att sända på SVT 24???? Jag som spelar in därhemma och skulle titta ikväll? Eller sänder de både på svt 24 och på webben? Hoppashoppas...

Hade varit bättre att det gått på SVT24 - det kan jag spela in och se senare. Webben har jag ingen nytta av - går inte att titta här på jobbet, inte heller att spela in.:mad:

Varför sända fotbollsfinal som ingen svensk har något intresse i? De kunde väl eftersända den istället. Skall nog maila till SVT och klaga.

Får väl sitta och uppdatera resultatlistan och läsa här - hoppas ni alla som ser vad som händer rapporterar till oss stackare som inte har möjligthet att se. :bow:

Håller med skitdåligt :mad:

Och när kan man se det på vanlig hederlig TV kanal??? Sänder de inte i 24:an nu kl 17 då:confused: Jag är så in i h-t-e förbannad på hur man har skött tv sändningarna detta OS, det är ju ingen människa som kan planera eller veta vad som sänds när och om de nu ska sända sammandrag så kan de väl åtminstone följa tablåerna när det gäller dessa!:mad:

Och när kan man se det på vanlig hederlig TV kanal??? Sänder de inte i 24:an nu kl 17 då:confused: Jag är så in i h-t-e förbannad på hur man har skött tv sändningarna detta OS, det är ju ingen människa som kan planera eller veta vad som sänds när och om de nu ska sända sammandrag så kan de väl åtminstone följa tablåerna när det gäller dessa!:mad:

jo då det sänds klockan 17

Precis - och eftersom de troligtvis drar över med fotbollen så är det väl det som spelas in - och inte hoppning som det var tänkt.

har tydligen inte läck ut vilket de dopade amerikanska ekipaget är.
Men imed att usa o norge blir utan medalj så får ju canada guld. Men vilka får silver o brons?

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Dryga sju månader återstår till OS i Paris. Ett OS som hopplandslaget anländer till som regerande Olympiska mästare. I hoppningens...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan I övermorgon börjar VM och jag tycker att det därför är dags för en tråd. Dressyren är 15 och 16 september, på lördag 17/9 är det...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
15 618
Hoppning Nu är OS-laget i hoppning annonserat; Malin Baryard Johnsson Peder Fredricson Henrik von Eckermann Rolf-Göran Bengtsson Har buke...
Svar
2
· Visningar
1 368
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30