Sv: Os 2008

*kl*

Ska bli kul att höra vad Malin Baryard har att säga om det nu i OS-studion...

Nu! Nu pratar hon!

Men?`Nu sade SVT att Kanada vann guld? Vann inte USA guld?

Hon är grym i media helt klart,det jag menade var att hon lyckades med att INTE dissa damernas ritter utan istället fokuserade hon på Peters ritt och Roffes medaljchanser.

Snyggt således!

Hon är grym i media helt klart,det jag menade var att hon lyckades med att INTE dissa damernas ritter utan istället fokuserade hon på Peters ritt och Roffes medaljchanser.

Snyggt således!

Ah. Ja, det håller jag verkligen med om.

Malin verkar bra i media, definitivt. Får hoppas på att hon får skäl att återkomma i rutan efter att Sverige tagit medalj individuellt. :)

Otroligt snyggt jobbat, märks att hon har varit i rampljuset förut. Trevlig i verkliga livet också tycker jag. :)

kl
jag säger bara SYLVE SYLVE SYLVE - hur kunde vi släppa honom??????
GRATTIS NORGE

Haha ojdå, antog bara att d va ett sto, har aldrig ens funderat över könet pga. namnet. xD

Jag menar, hade hästen hetat typ Caliber hade man ju inte trott att det var ett sto tex. :d

Riktigt synd att det gick som det gick för sverige. RGB red så bra. Peter var också helt ok, även om jag tycker jaguar mail verkar lite ojämn. Helena vet jag inte vad hon håller på med längre, verkar inte ta ridningen på så stort allvar, sen rider hon så fult för att vara på den nivån. Lotta och Calibra, känns riktigt synd också alldeles för ojämnt ekipage, verkar också som hästen inte alls trivdes med betslingen.
Saknar laget som var 2004

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Dryga sju månader återstår till OS i Paris. Ett OS som hopplandslaget anländer till som regerande Olympiska mästare. I hoppningens...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan I övermorgon börjar VM och jag tycker att det därför är dags för en tråd. Dressyren är 15 och 16 september, på lördag 17/9 är det...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
15 618
Hoppning Nu är OS-laget i hoppning annonserat; Malin Baryard Johnsson Peder Fredricson Henrik von Eckermann Rolf-Göran Bengtsson Har buke...
Svar
2
· Visningar
1 368
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka