Sv: Os 2008

Under har ju skett. Vi får helt enkelt vara osportsliga också och hoppas på att de andra länderna gör stora tabbar. :p

Roffe håller sig i skinnet.. Det måste han göra. Och hoppas Helena inser hur läget blir här hemma i Sverige om hon misslyckas ;)

I det fallet kan jag vara hur osportslig som helst! :devil:

KL

Nu är det i alla fall Mustafa Mohammed snart. Jag tror mer på honom än Helena när det gäller hinderhoppning... ahaha...

*KL*

Usel runda av Lotta.... känns inte okej att vi måste lite på Helena nu.

Jag gillar inte att vara osportslig och har fått för mig att önskar man att andra river så går det åt helvete för Sverige med:D därför önskar jag en nolla för "Blomman" och för Roffe så vi kan räkna bort Lottas katastrofala resultat

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Dryga sju månader återstår till OS i Paris. Ett OS som hopplandslaget anländer till som regerande Olympiska mästare. I hoppningens...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan I övermorgon börjar VM och jag tycker att det därför är dags för en tråd. Dressyren är 15 och 16 september, på lördag 17/9 är det...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
15 623
Hoppning Nu är OS-laget i hoppning annonserat; Malin Baryard Johnsson Peder Fredricson Henrik von Eckermann Rolf-Göran Bengtsson Har buke...
Svar
2
· Visningar
1 368
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka