Sv: Os 2008

Håller på att gå under av nervositet här...... kan inte både Helena och Roffe sätta nollor nu av ren tjurskallighet?

Tänk nu att resultet kommer se helt annorlunda ut när alla ryttarna har ridit och man får räkna bort en. Som det ser ut nu så räknas alla fel och därför ligger vi lite dåligt till.

faaaaaaaan har tre os kanaler med hoppningen på men alla dog samtidigt och kommer inte in :eek:

Är det nån svensk som hoppar snart?

Fast om man ska vara krass så är väl inte blomman helt klar för dessa klasser med Helena i sadeln.

jag tycker att det är lite tråkigt att se att de flesta hästarna är så trötta med häng i benen. De får kämpa lite för mycket tycker jag.

Värmen tar dem hårt. Royne vad nog smart så in i :devil: som tackade nej till OS.

Nu kommer jag inte in på Live-Tv:n :eek: Ska jag behöva missa helenas ritt bara för det! Kanske är lika bra förresten :p. Jag kommer gå under om hon inte gör jävligt bra ifrån sig :D.

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Dryga sju månader återstår till OS i Paris. Ett OS som hopplandslaget anländer till som regerande Olympiska mästare. I hoppningens...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan I övermorgon börjar VM och jag tycker att det därför är dags för en tråd. Dressyren är 15 och 16 september, på lördag 17/9 är det...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
15 623
Hoppning Nu är OS-laget i hoppning annonserat; Malin Baryard Johnsson Peder Fredricson Henrik von Eckermann Rolf-Göran Bengtsson Har buke...
Svar
2
· Visningar
1 368
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka