Sv: Os 2008

neeej, vad hände med john? varför kan han inte starta?
vi slog dom nu iaf :)

Jag vet inte om du kan se det i efterhand, men de sänder på svt play, kanalen på nätet. om du går in på svt:s hemsida kan du klicka dig fram där. Det sänds sammandrag nu fram till kl 18 tror jag.

Jag hittar bara att man kan se det som sänds i TV just nu även på datorn. Fast i rubriken står det: "Följ OS-sändningarna när du vill var du vill..." Och "när du vill" borde ju betyda att jag kunde starta sändningen nu också! Hm... får leta vidare!

Får man ta ledigt från jobbet för att följa OS ?? :angel:

Jag har offrat mitt tentaplugg pga OS. Om jag kuggar, tvingas hoppa av skolan, inte får nåt jobb och får leva på gatan resten av livet så vet jag vad jag ska skylla på :cool:

KL

Om jag har räknat rätt så innebär en 0:a för Ian Millar att vi blir 4:a inför andra omg, gör han inte det ligger vi 3:a :bump:

men hur kan det va ind kval imorrn om det bara är ryttare med från 8 länder? :S

är det 35 av dom idag som får hoppa på tors?
alltså klarar sig peter eriksson precis?

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Dryga sju månader återstår till OS i Paris. Ett OS som hopplandslaget anländer till som regerande Olympiska mästare. I hoppningens...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan I övermorgon börjar VM och jag tycker att det därför är dags för en tråd. Dressyren är 15 och 16 september, på lördag 17/9 är det...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
15 618
Hoppning Nu är OS-laget i hoppning annonserat; Malin Baryard Johnsson Peder Fredricson Henrik von Eckermann Rolf-Göran Bengtsson Har buke...
Svar
2
· Visningar
1 368
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka