Sv: Os 2008

De slutar som sämst på 12 fel så dem rår vi inte på... idag...;)

Hm. Men om de slutar på 12 fel... så är det i princip nästan jämnt till imorgon, skiljer på ett nedslag då. Ett nedslag kan ju vem som helst göra. Spännande!

Just därför jag behöver ledigt från jobbet .... eller vill mina dementa boende titta på hästhoppning med mig tro ? :)

Just därför jag behöver ledigt från jobbet .... eller vill mina dementa boende titta på hästhoppning med mig tro ? :)

Jag tänker åtminstone göra ett försök att övertala arbetskamraterna om att jag kommer att kunna koncentrera mig bättre om jag får se OS än om jag går på nålar kring hur resultatet blir.

Det dumma är att jag har massage inbokat, så jag kommer att missa allt efter klockan fem. :(

tvåa, men jag tror att usa går om nu :crazy:

USA hade redan gått om. Spelade ingen roll vad Beezie hade fått, de var redan förbi då de kunde fått 12 fel som sämst, vilket det också blev.

HEJA SVERIGE! BRA GJORT!

Hör och häpna Tyskland går inte vidare till omg 2 :eek:

Om det är så måste det vara första gången i världshistorien

KL

Shit vad spännande det kommer bli imorgon. Ett ynka tidsfel efter USA och Schweiz. Visserligen kan allt hända men jag trodde aldrig våra 13 fel skulle räcka så här långt idag!

KL

Ja är så sänd så jag döör nu! Hoppas hästarna är lika fräscha om inte bättre imorgon, att de andra länderna gör några tabbar, så har vi en medalj!

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Dryga sju månader återstår till OS i Paris. Ett OS som hopplandslaget anländer till som regerande Olympiska mästare. I hoppningens...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan I övermorgon börjar VM och jag tycker att det därför är dags för en tråd. Dressyren är 15 och 16 september, på lördag 17/9 är det...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
15 618
Hoppning Nu är OS-laget i hoppning annonserat; Malin Baryard Johnsson Peder Fredricson Henrik von Eckermann Rolf-Göran Bengtsson Har buke...
Svar
2
· Visningar
1 368
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka