Ort visas inte längre

Sv: Ort visas inte längre

Ett av dem iaf. :D

Skåning, men numera bor jag i exil uppe i Norrland. (Norrland är alltså allt ovanför Skånegränsen ;))

knapp

Stjäl tråden lite, var tog de gröna pilarna vägen (visa senast olästa)? Dessa blå punkter har inte alls samma "intuitiva budskap".

Jag gillade också pilarna! Pluttarna stör mig.

Jag upptäckte det för ett bra tag sen, men har inte skrivit något om det. Men saknar att orten står.

kl

Saknar också Ort. Märker nu mer än förr hur ofta jag slänger en blick mot ortsnamnet (eller rättare sagt avsaknaden av).

-knapp-

Jag har gett detta en tid på försök, men jag vänjer mig inte.
Orten är fortfarande saknad under avataren.

Håller med!

Jag saknar också ort. För oss som inte bor i den hästtätaste landändan så var det alltid kul när man såg nån som håller till här i krokarna.

*KL

Jag sällar mig till skaran som saknar orten. Blir massa arbete att klicka på folk man är nyfiken på juh.

Grattis på födelsedagen ;)

Knapp

Yey! Orten är tillbaka, kan vi inte få tillbaka de gröna pilarna nu också? *Valpögon* Vänjer mig inte vid de blå plupparna.

Liknande trådar

R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 917
Senast: Raderad medlem 149639
·
Hemmet Vi har, av flera olika orsaker, börjat ha lite tankar kring att eventuellt flytta och "byta stad", men har lite svårt för att veta var...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 793
Senast: MML
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 572
Senast: Tilly_85
·
Samhälle Har fördelen att jag får jobb i stort sett var som helst geografiskt sett då jag har två eftertraktade utbildningar i bagaget inom...
Svar
0
· Visningar
405
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama