Ort visas inte längre

Rosett

Trådstartare
La just märke till att ort inte visas under användarnamnen i trådarna. Finns det nån speciell anledning till det?

:D

Sv: Ort visas inte längre

Jag uppskattade att se folks bostadsorter så jag gillar inte att det är bortplockat :( Givetvis hade jag själv fyllt i min :D

Eftersom det gått ett antal dagar sedan jag plockade bort den tillsammans med en del annat och ingen upptäckt det förrän nu så känns det inte som det var så viktigt.
Informationen finns fortfarande under användarens profil så vill man veta är det inte så svårt.

En annan anledning till att ta bort de olika sakerna där var för att göra det lite mindre plottrigt och förbereda lite för kommande byte av forumsystem.

Även det faktum att vissa om än väldigt få missbrukade platsen har varit med i funderingarna runt beslutet.

Jag upptäckte också det för några dagar sedan men jag antog att det ingick i den "allmänna" omgörandet av Buke som har hållts på med...
Fast även jag saknar att snabbt titta på var folk kom ifrån....

*kl*

Jättetrist tycker jag! Jag använde mig jättemycket av orten och vill verkligen ha den tillbaka =/

Känns inte alls aktuellt att titta in i varenda användares profil för att ev hitta någon i närheten direkt, finns ju rätt många på buke som man trots allt inte känner till så värst väl.

*delvis kl*

Speciellt som nyinflyttad stör det mig bara mer och mer, jag ser nya användarnamn varje gång jag är inne och kan inte direkt se om det är någon man kan bli skånevän med :mad: I Flyinge finns ju typ miljoner med hästfolk, hade var kul att lokalisera dem här på buke oxå =/

Det var pga dig jag upptäckte att det var borttaget :p Du bor väl typ/har häst rätt nära Staffanstorp? Jag skulle kolla vad det stod på dig och så var det tomt :(

Jag håller med om det! Är också nyinflyttad, till Linköping, men det vart ju svårt nu att se vilka som också bor här.

Ja, mycket dumt. Jag är glad att jag hittade några skåningar innan orten togs bort. Så har man lite att bygga vidare på (via facebook som jag tvingats skaffa :eek: ;))

Fast det är ju väldigt många som ändå inte har sin bostadsort utan något annat där. :)

Det finns väl fortfarande kvar om man går in på användarens profil?

Men jag ska erkänna att jag aldrig kollat på de där ort-grejerna, förrän jag upptäckte via denna tråd att de var borta. Nu plötsligt sitter jag där och tittar och tycker det saknar nåt. *suck* Jag har ju inte noterat dem innan ens. Man är bra knäpp ibland.

Nä men de få som inte har det och som man intresserar sig mycket av brukar jag PM:a :) Är man nyinflyttad är ju dock typ ALLA med närliggande ort intressanta att ha lite kontakt med. Iaf för mig :D Då blir det lite pilligt att gå in på varenda en man inte känner igen (rätt många för min del).

Liknande trådar

R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 917
Senast: Raderad medlem 149639
·
Hemmet Vi har, av flera olika orsaker, börjat ha lite tankar kring att eventuellt flytta och "byta stad", men har lite svårt för att veta var...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 793
Senast: MML
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 572
Senast: Tilly_85
·
Samhälle Har fördelen att jag får jobb i stort sett var som helst geografiskt sett då jag har två eftertraktade utbildningar i bagaget inom...
Svar
0
· Visningar
405
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama