R

riga

Kan ingen tala om för mej vad som hänt med "Koppen"? Jag har följt tråden från början och känt mej engagerad i hennes öde. Nu har jag inte varit inne på en vecka, och nu när jag kollar så är allt borta!
Snälla, berätta vad som hänt, jag är så orolig!! Vill ni inte skriva här så skicka ett PM.:cry:

Sv: Orolig

Om du nu är så orolig, varför inte PM:a henne själv?

Hon skrev ett inlägg senast 2008-03-29, 11:18.

Om du nu är så orolig, varför inte PM:a henne själv?

Hon skrev ett inlägg senast 2008-03-29, 11:18.

Nu är jag inte så van vid att skriva här, och har aldrig skickat några PM. Jag tycker inte man behöver svara sarkastiskt på en vänlig fråga. Med allt som händer omkring oss vid separationer och dyl. så är det väl inte konstigt att man undrar! Hur många fall av kraftig misshandel och mord har det inte varit mot kvinnor bara dom senaste veckorna? :mad:

Du har ju dessutom fått svar i din tidigare startade tråd i samma ämne på senior, varför då öht starta en ny?

Det har jag tyvärr inte sett, annars skulle jag inte fråga igen. Sist jag kollade hade jag inte fått nåt svar.

Jag kan ju glädja dej med att jag har begärt mitt utträde ur Buke.
Väx upp och lär dej hålla en normal, vuxen konversation! Jag vet inte om du har för vana att bete dej såhär, iså fall är ju folk vana vid det. Jag är dock inte van vid att någon är spydig och elak för att jag frågar något! ÖVERSITTARFASONER!! Dumt nog av mej känner jag mej väldigt ledsen. Ännu nåt att glädja dej åt???????

Enklaste sättet att kolla status på sina egna trådar är (förutom att prenumerera på dem) att klicka på den lilla länken "Min profil" som finns under "Välkommen tillbaka", "Senast här" och "PM", långt uppe till höger på alla sidor.

Väl inne på Profilen så finns det en länk med "Hitta alla trådar startade av" som söker fram alla dina trådar.

EDIT: Utträde ur buke ges automatiskt till alla som inte loggat in under ett års tid. Men om du ogillar en användares beteende mot dig så använd den lilla röda triangeln med det svarta strecket i som finns till vänster bredvid alla inlägg och skicka en klagorapport till moderatorn, så får den ta användaren i örat om så behövs. (Moderator här är Gunnar.)

Senast ändrad:

Jag kan ju glädja dej med att jag har begärt mitt utträde ur Buke.
Väx upp och lär dej hålla en normal, vuxen konversation! Jag vet inte om du har för vana att bete dej såhär, iså fall är ju folk vana vid det. Jag är dock inte van vid att någon är spydig och elak för att jag frågar något! ÖVERSITTARFASONER!! Dumt nog av mej känner jag mej väldigt ledsen. Ännu nåt att glädja dej åt???????

Måste säga att jag håller med dig!

Det svar du fick var inte alls trevligt, ibland kan man undra om normalt hyfs ens finns hos vissa längre.

Ta inte åt dig, var kvar här på forumet, för det kan ge en så himla mycket, man lär något varje dag.

Blir du så ledsen av ett rakt svar med två rader ren fakta ska du nog inte bara begära utträde från Buke utan fundera på om du verkligen mår bra av internet.

Kan ingen tala om för mej vad som hänt med "Koppen"? Jag har följt tråden från början och känt mej engagerad i hennes öde. Nu har jag inte varit inne på en vecka, och nu när jag kollar så är allt borta!
Snälla, berätta vad som hänt, jag är så orolig!! Vill ni inte skriva här så skicka ett PM.:cry:

Va gullig du är! *kramar om*

Jag lever, eller existerar, åtminstone...

Förra veckan hade jag ett personligt möte hos Familjerätten, och i går hade exet samma möte. Han har 6 anmälningar på sig hos dem, så de tar det på stort allvar.
Så därför har det vart lungt de senaste veckorna. Tack och lov.

vet inte vad som hänt hos dig, men skickar en stor bamse kram...har ju varit väldigt off med buke ett tag

Du har ju dessutom fått svar i din tidigare startade tråd i samma ämne på senior, varför då öht starta en ny?

Nänä, för Ullo svarade ju i tråden och låste den Idag, 11:42. :angel:

Blir du så ledsen av ett rakt svar med två rader ren fakta ska du nog inte bara begära utträde från Buke utan fundera på om du verkligen mår bra av internet.

Utan att veta vad den ursprungliga tråden handlade om så tycker jag att man inte ska behöva hugga som ni två nu gör..

Nog ska man kunna ta sig i kragen och kunna svara på ett bussigare sätt? :confused::confused:

AM

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
499
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
486
Senast: Krålus
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 157
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 992

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka