Sv: Orm?

Sådana här bilder borde vara förbjudna medan jag väntar på att mina kattungar ska komma..:cool:

Jisses vad söta.:love:

I ormgroparna var det bara sötisar som jag inte skulle ha något emot att "ramla" ned i. Men vad tusan var det för "huggorm"? Såg inte ens vad bilden föreställde :crazy:

I ormgroparna var det bara sötisar som jag inte skulle ha något emot att "ramla" ned i. Men vad tusan var det för "huggorm"? Såg inte ens vad bilden föreställde :crazy:

Tror det är svansen, ungen kommer baklänges. Alltså bilden är tagen när den föds och bara svansen har kommit ut.

Haha så sant så sant, det var den första som kikade ut, och möter världen med rumpan först. :D

Tre som är den bruna tösens och sex (!) som är snö tjejens ungar.

Kan ju tillägga att jag ska ringa Sverak på måndag...:o
Detta skulle nämligen vara pappa.. :angel::confused::grin:
056%20liten.JPG-for-web.jpg

Hehe skratta på du.. ;)

Är ju jag som har klantat mig så totalt..

Har ju lärt mig en sak iaf, lita ta mig fan inte på p-piller.. :angel:

Åh ja, jag har bara två hanar, så rätt lätt och räkna ut när färgen inte stämmer på bebbarna.. :p

Så Sverak kommer väl sucka och ge mig en varning kan jag tänka mig.
Men, jag ska då aldrig mer ha hanarna med töserna, även om de går på piller..
Jag kom ju på den brillianta idén att para när de ändå löpte igenom p-pillerna, separerade kärkelsparet från de övriga, men tydligen var det aningens too late.. :grin:

Gud vad trött jag blir.. Men men bara och enkom bara -mitt egna fel..

Men visst faisken är dom söta. :D:angel:

Antar att de får stamtavla med avelsförbud. ?
(rätt säker på det iaf, jag får veta mer när jag ringer Sverak på måndag.. )

Åh ja, jag har bara två hanar, så rätt lätt och räkna ut när färgen inte stämmer på bebbarna.. :p

Så Sverak kommer väl sucka och ge mig en varning kan jag tänka mig.
Men, jag ska då aldrig mer ha hanarna med töserna, även om de går på piller..
Jag kom ju på den brillianta idén att para när de ändå löpte igenom p-pillerna, separerade kärkelsparet från de övriga, men tydligen var det aningens too late.. :grin:

Gud vad trött jag blir.. Men men bara och enkom bara -mitt egna fel..

Men visst faisken är dom söta. :D:angel:

Antar att de får stamtavla med avelsförbud. ?
(rätt säker på det iaf, jag får veta mer när jag ringer Sverak på måndag.. )

Tror dom blir XSH, icke godkänt korthår eller nått sånt.

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
647
Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
585
Senast: Asko
·
Övr. Katt Det luktar bajs. Vi har flera lådor, men katterna envisas med att bara använda en. Trots ihärdigt rensande luktar det bajs. Speciellt...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 154
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
566
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama