• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Majs
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 126
Sv: Orlando?!

Fantastisk hingst. Far till årets bästa 3-års sto i hoppning på Strömsholm.

Vi vet i alla fall att han heter Orlando. :idea:
Sen är frågan VILKEN Orlando du menar? Är det en ardenner, travare, welshponny eller kanske ett halvblod? ;)

Haha, förlåt.
jag har inga siffror på honom, om han har några?!
Han är iaf ett halvblod och hans son är född 92, så han borde vara i den åldern att han kunde fått ett föl då.

Om han har en son född 92 är det i a f INTE Orlando efter Heartbreaker-Darco och som är far till bla det ovan nämnda stoet.
Den Orlando reds av Dirk Demeersmann med placering i WC men är nu såld till USA.
Men den Orlando är född -96!!

Den Orlando är yngre än avkomman du söker pappan till, så det är nog fel...

Har skickat PM till dig, men jag är rädd att du inte får tag på uppfödaren. Tror att jag hittade en gammal adress. Pröva att ringa ASVH om de har någon upfödare med det namnet. Hon finns inte i stamboken för varmblodiga hästar i alla fall.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 150
Senast: Piaff
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 713
Senast: ildiko
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 664
Senast: Raderad medlem 149524
·
Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
766
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka