Orimligt trött innan mens

kolblakkur

Trådstartare
Jag blir otroligt trött dagarna innan jag ska ha mens. Alltså verkligen kommer-knappt-upp-från-sängen-trött. All rörelse är en kamp och helst hade jag bara velat sova eller ligga på soffan. Kan inte förstå hur jag ska orka jobba 5 timmar imorgon. Jag tror jag varit uppe på benen max sammanlagt en timme idag och då är klockan nu 17:20.

Är det någon mer som blir såhär? Är detta normalt?
 
Jag blir otroligt trött dagarna innan jag ska ha mens. Alltså verkligen kommer-knappt-upp-från-sängen-trött. All rörelse är en kamp och helst hade jag bara velat sova eller ligga på soffan. Kan inte förstå hur jag ska orka jobba 5 timmar imorgon. Jag tror jag varit uppe på benen max sammanlagt en timme idag och då är klockan nu 17:20.

Är det någon mer som blir såhär? Är detta normalt?
Japp.
 
Tack för era svar! Skönt att höra att man inte är ensam men tråkigt att fler ska behöva ha det såhär. Var i stallet i en timme nu på kvällen och är helt slut nu. Gäspningarna bara avlöser varandra. Hade kunnat somna på fläcken.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 913
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Dottern 7,5 månad låg på min säng och jag skulle hämta hennes tandborste. Stannar till i dörröppningen och tittar så hon inte är så...
2
Svar
21
· Visningar
3 328
Senast: cherie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 836
Senast: Tofs
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 953
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp