Eller gogglar.. istället för googlar.Jag har en som badar basstu för ofta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller gogglar.. istället för googlar.Jag har en som badar basstu för ofta.
Stör mig på annonser om omplaceringshundar där folk skriver: Åh vad söt, synd att jag inte kan ta hand om den.
Men ge fan i att svara då!
Fast då ska man ju liksom inte svara i telefonen bland folk. Även om man är oteknisk måste man ju ha lite vett .Haha vad fan?
Visserligen kan det finnas en anledning, om jag får vara så hemsk.
Har nämligen en brutalt oteknisk vän, till den grad att hon en gång gett mig telefon med beskrivningen "den funkar inte". Vid frågan om vad det var som inte funkade fick jag svaret "telefonen"
Hon fick en gång problemet att hon inte hörde personen i andra änden vid normala samtal, utan enbart med högtalartelefon på... Jag "lagade" dock telefonen åt henne ganska snabbt, med hjälp av en omstart. Men ja, för otekniska människor är det inte alltid så lätt.
Jag tänkte precis igår på att jag blir så orimligt irriterad på folk som inte kan sköta sig i kassakön. Det var en kvinna som lämnade sin korg på den lilla hyllan där jag ska ställa min korg och min irritationsnivå var lika hög som ifall hon hade vänt sig om och spottat på mig.
Detsamma gäller alla som bygger varuberg, de som inte lägger ut pinnen efter sig och de som står för nära mig för att inte tala om dom som kör på mig med vagnen
Läs inte på Hundstallets facebooksida i sådana fall.
Hundratals inlägg för varje omplaceringshund som läggs upp, 99% är antingen just sådana som beskrivs ovan, frågor som det finns svar på i trådstarten eller länkar som postats där eller slutligen önskningar om att Hundstallet ska kontakta dem eftersom de har det perfekta hemmet trots att det bara krävs läskunnighet för att förstå att man ska skicka in en intresseanmälan.
Eller så är man egenföretagare, så att inte svara när potentiella kunder ringer är inte ett alternativ.Fast då ska man ju liksom inte svara i telefonen bland folk. Även om man är oteknisk måste man ju ha lite vett .
Ja men personen i @mandalaki s historia var ju uppenbart handläggare på en myndighet?Eller så är man egenföretagare, så att inte svara när potentiella kunder ringer är inte ett alternativ.
Omvänd variant: i en djurgrupp skriver någon "Min tik valpade igår, tretton valpar med navel strängen om halsen så alla dog, även tiken. Och hon var det enda jag hade sedan jag fick cancer så att sambon dumpade mig för en 20-åring och drog med alla våra pengar".
Någon svarar "Det heter faktiskt navelsträngen."
Ja, men den personen kanske var oteknisk och icke jättesmart?Ja men personen i @mandalaki s historia var ju uppenbart handläggare på en myndighet?
Omvänt. Du reagerar befogat, den jag beskrev obefogat.Men, va? Vad har det att göra med att jag hoppar till, orimligt högt, när min bekant stavar bastu fel?
Det vanliga är att beroende på åkomma behandla själv eller helt enkelt tar bort firren. Men jag kan glädja med att det helt seriöst finns folk som inte bara tar firre till veterinär utan tom får firre opereradKan man ta en fisk till veterinären?
Jag har tagit bort så det inte går att se när jag fyller år. På det sättet slipper man alla grattis förutom av dom som faktiskt kommer ihåg det utan Facebook
Det hindrar inte mina facebook-vänner! Fick typ 60 grattishälsningar trots att jag stängt av funktionen. Och det är inte 60 nära vänner heller
Då stör du dig kraftigt på mig. Jag använder notoriskt mig, dig, sig, ned o.s.v.Jag vill skriva: Vem fan är denna mannen du skriver om jämt och ständigt ?
Eller när EN och SIG används. "Nu tar man sig en grogg av rang. En måste ju få ha lite roligt!"
()