Orimliga saker som stör dig?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åhhh kom på en till. Alla som använder Livets hårda skola som yrke/utbildning på Facebook. Jag avskyr det verkligen! Har inte vi alla gått igenom livets hårda skola? Det känns som en ursäkt för att sitta fast i beroende/hoppat av skolan/vara arbetslös.
Jag kräks på alla jävla "livets hårda skola" typer.

Åhhh kom på en till. Alla som använder Livets hårda skola som yrke/utbildning på Facebook. Jag avskyr det verkligen! Har inte vi alla gått igenom livets hårda skola? Det känns som en ursäkt för att sitta fast i beroende/hoppat av skolan/vara arbetslös.
Jag kräks på alla jävla "livets hårda skola" typer.

Livets hårda skola brukar vara dålig på att lära ut källkritik men desto bättre på faktaresistens.

Då stör du dig kraftigt på mig. Jag använder notoriskt mig, dig, sig, ned o.s.v.
Alltid vår - inte våran, er och inte eran.
Eller menar du att man talar om sig själv i tredje person,samt dessutom skriver på dialekt?
Det låter konstigt, håller med om det.

Nu kom jag på att jag stör mig på de som säger "vårat kalas", "eran tur" och "ejengklien" istället för egentligen...
Väldiga I-landsproblem man har! Jag är en lycklig själ ;)
mvh

Jag föredrar att läsa/lyssna på människor som inte generaliserar när de eg menar sig själva. Tycker det bli otydligt, oklart... Tex "Man borde städa idag" får mig att fundera varför personen tycker att människor/alla/jag borde städa idag... :D

På tal om knasiga uttal, har träffat flera 55+ som säger ajtomatisk...

Det räcker ju lixom med att EN person vet att man fyller år och skriver grattis så hänger ju alla andra på.

Ja absolut, tror verkligen inte alla höll reda på min födelsedag av sig själva. Och jag tänker att folk skriver för de tänker att jag uppskattar det så jag är ju ändå glad över omtanken!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka