På att min son har frisyr som Johan rheborg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En på mitt jobb säger alltid "fejsbokken"Min mamma säger facebox.
Jamen ännu värre är det i Spanien där alla ska vara coola och kalla det "Face" . "Tienes Face?"Jag stör mig på att ingen annan verkar störa sig på uttalet Facebuck
Att det faktiskt lönar sig att vara en grinig bitchig stör mig. Varför kan man inte få samma service när man är trevlig?
Det är väl inte värre än alla instagramfilter? Och Photoshop?Stör mig på de porträttfotografier från 50 talet då det var populärt att måla bakgrunden och kläder osv
Alltså det är verkligen skitfult!!
Jobbar inom omsorgen så det finns gott om fula porträtt.
Tycker det är jättekonstigt. Har nu efter att fått ringa många samtal om samma sak två gånger fått mer än vad jag både haft rätt till eller bett om när jag tröttnat och ilsknat till.Märkligt det där. Efter många år inom support och service är min erfarenhet att "kill them with kindness" är den överlägset bästa strategin. Men det gäller förstås på gruppnivå, inte på individnivå.
Vad är det jag läser?! Om ni högerhänta hade en minsta aning om hur svårt det är att skriva med blyerts utan att riskera att få handens ena sida helt grå (eller blå vid användning av bläckpenna för den delen)! För att inte tala om whiteboardtavlor som är helt jävla orimliga att skriva på garanterat en högerhänt som uppfunnit dem för att kränka vänsterhäntaJa och så ser det bara fel ut!
Har för mig att blyerts är lite vanskligt att skriva med. Men det kan de gott ha de jävlarna
Jo, att hiva ut hunden vore absolut rimligt, men så handlingskraftig är jag inte mitt i natten. På dagen eller vid läggdags tänker jag att det inte är så farligt och kanske kommer inatt vara natten då jag inte blir störd...@Koltrast Så JÄVLA rimligt tycker jag. Jag hade hivat ut hunden ur sovrummet .
Det är väl inte värre än alla instagramfilter? Och Photoshop?
Hellre sådana bilder än 300 selfies där personen alltid har exakt samma pose och uttryck.
Edit: jag har förresten min mammas kolorerade bröllopsporträtt på väggen i min hall. Hon är galet vacker och färgerna är ett sådant tidsdokument.
Tja, Photoshop och Instagramfilter gör ju samma grej ...Jo sådana bilder är störande med såklart!
Men jag fattar inte varför man ska på och måla och förstärka färger på kläder osv.
Ser skumt ut med bleka händer och ansikte sen starka färger på övrigt
Ett svart-vitt foto är finare isf.
Tja, Photoshop och Instagramfilter gör ju samma grej ...
Man ber telefonisten att koppla en vidare till någon som kan ta ett beslut och förklara att du tänker fakturera dem för den förlorade arbetstid som du kommer att få om du inte får hämta ditt paket. Normalt sett ska det inte vara ett problem om du har kollinummer och att det inte redan är paketerat på en bil. Står det redan på bilen så kan man ha tur att det står lättillgängligt till. Vi jagade delar som kom från Holland, första svaret var att vi skulle få det utkört inom tre dagar efter att det hade kommit till terminalen, när jag hade tjatat mig vidare till någon med mer pondus och förklarat läget så fick vi till att de ringde när paketet anlände till terminalen och vi kunde hämta det omgående.Jag är jätteirriterad på DHL- igen.
Mitt paket ligger på terminal i Örebro (20 min bilväg från mig) men kommer inte köras ut till mitt ombud för än tidigast tisdag. När jag ringer och frågar om jag kan hämta paketet på terminalen idag låter telefonisten som att jag bett dem hämta hem månen, och det går absolut iiiiiiiinte.
Så min nya dator ligger i en låda 20 minuter bort, och kommer förhoppningsvis hinnas köras hit innan onsdag. Så med lite tur hinner jag få ordning på den till fredag när jag åker till Norge.
Hur jävla svårt kan det vara att låta mig hämta ut mitt paket på terminalen?!?
Har du sändningsnummer? Om ja så åk till terminalen så fixar de som jobbar där det!Jag är jätteirriterad på DHL- igen.
Mitt paket ligger på terminal i Örebro (20 min bilväg från mig) men kommer inte köras ut till mitt ombud för än tidigast tisdag. När jag ringer och frågar om jag kan hämta paketet på terminalen idag låter telefonisten som att jag bett dem hämta hem månen, och det går absolut iiiiiiiinte.
Så min nya dator ligger i en låda 20 minuter bort, och kommer förhoppningsvis hinnas köras hit innan onsdag. Så med lite tur hinner jag få ordning på den till fredag när jag åker till Norge.
Hur jävla svårt kan det vara att låta mig hämta ut mitt paket på terminalen?!?