Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha! Men det måste ju gå att få omgjort? Eller?
Just det diskuterade jag med min handledare idag. Vi kom fram till att vi båda mest vill skaka liv i den där döda fisken och skapa lite muskeltonus.Jag stör mig något hysteriskt på människor med slappt handslag. Jag ryser bokstavligt talat varje gång jag får en hand som är som en död bläckfisk i handen och får lust att skrika rakt ut eller slå någon. Kanske inte helt rimligt.
Vad är det för klantar som inte gör som du säger? Då har de ju inte gjort det som uppdraget gällde. Reklamera? Få reducerat pris? I synnerhet när du beskriver hur du är tvungen att göra för att komma åt vredet.Jag bad dem göra en annan lösning men det blev så här.
(...)
Det är ju bara att flytta bokhyllan, sticka in handen i hålet (på andra sidan väggen ), grotta runt i isoleringen och vrida till.
Vad är det för klantar som inte gör som du säger? Då har de ju inte gjort det som uppdraget gällde. Reklamera? Få reducerat pris? I synnerhet när du beskriver hur du är tvungen att göra för att komma åt vredet.
Det skulle ta två veckor. Det tog drygt två månader.
Jag var jourhavande byggledare, köpte material, bryggde kaffe, diskuterade eldragningar och jobbade hemma i 6 veckor. Jag orkade inte mer.
Vi sov allihop i vardagsrummet (byggde om en tvåa till en trea+arbetsrum) och skurade toaletten varje dag. Jag drömmer mardrömmar vid tanken på att renovera det sunkiga badrummet. Den RINGMÄRKTE fick stressrelaterade eksem.
Budgeten ska vi inte prata om
Jag fick ett bra pris. Jag är en tämligen hård förhandlare. Men jag hade med facit i hand glatt betalat det dubbla för att slippa allt ovan.
Vederstyggligt att ha byggarbetsplats i sitt hem så länge. Det borde vara förbjudet. Det skulle bara fixa sig av sig själv. Det är väl inte för mycket begärt?
Hör av dig om du vill ha tips på sjyssta hantverkare. Har ett par på lager som är helt suveräna! Snickarna jag anlitade skulle komma och kolla runt lunch en dag. Drog igång direkt. Skötte dessutom kontakt med övriga hantverkare. Den enda nackdelen är att det är rätt många som behöver blandas in i en badrumsrenovering så det tar ju lite tid ändå. I mitt fall var det tvättstuga men trots viss dötid är jag otroligt nöjd med de jag fick tag på och kommer att anlita dem igen. Helt suveräna!Det skulle ta två veckor. Det tog drygt två månader.
Jag var jourhavande byggledare, köpte material, bryggde kaffe, diskuterade eldragningar och jobbade hemma i 6 veckor. Jag orkade inte mer.
Vi sov allihop i vardagsrummet (byggde om en tvåa till en trea+arbetsrum) och skurade toaletten varje dag. Jag drömmer mardrömmar vid tanken på att renovera det sunkiga badrummet. Den RINGMÄRKTE fick stressrelaterade eksem.
Budgeten ska vi inte prata om
Jag fick ett bra pris. Jag är en tämligen hård förhandlare. Men jag hade med facit i hand glatt betalat det dubbla för att slippa allt ovan.
Min pappa sa alltid att man inte kan lita på folk med slappt handslagJag stör mig något hysteriskt på människor med slappt handslag. Jag ryser bokstavligt talat varje gång jag får en hand som är som en död bläckfisk i handen och får lust att skrika rakt ut eller slå någon. Kanske inte helt rimligt.
Ishockeyn på TV som min man kollar på på ett ungefär varje kväll! Nu har de åkt runt runt på isen i ett halvår, det har sorlats konstant i publiken och det är försnack och eftersnack och det är samma frågor från reportrarna och samma klichésvar från spelare och tränare. Jisses alltså! För att inte tala om att mannen liksom blir lite inattraktiv när han vrålar på eller vankar runt och är stressad och svettig för att inte Världens viktigaste lag är på topp varje sekund. När i hela fridens namn tar eländet slut??
Det är ändå orimligt av mig att störa mig eftersom jag mestadels är i stallet när detta utspelar sig och oftast kommer hem när det är ca sju minuter kvar av tredje perioden. Fast just nu är hästen halt så nu kommer jag hem tidigare, ungefär i mitten av andra perioden. Så det kan vara hennes fel att jag ruttnar ihop på det här sportsorlet förstås..
Å, jag har inte någon hund själv, men har mött gnällhundar genom livet. Den allra värsta var kompisens hund när vi var tonåringar; han gnääääällde när vi stod och pratade. Och det värsta var att de då ofta sa till honom "jaaaaa, Fido.... Vill du vara med och praaaata? Kan du praaaata Fido?" Hundfan gnällde ännu mer.systerns hund piper också när han är uttråkad, och det är inget pip som i "tyck synd om mig" det är mer som " Det är SKIT synd om mig nu och jag vill ut och gå, och kissa och sparka boll och gå igen och äta godis och klappas och gå ut och kissa igen och igen och igen!!!"
dvs ligger man på soffan en eftermiddag med mega mensvärk och pms så är det tur man har sinnesnärvaro att inte slänga närmsta lampa i skallen på hunden för att få tyst på honom...
vår egna hund kör med utstirrnings metoden som är mycket trevligare ^_^
Varför har aldrig jag sån tur då jag ska på vårdcentralen? Känns som läkarna alltid är 15-45 min sena när jag ska dit, tror inte dom vill träffa migJust nu stör jag mig på att mitt vc besök idag med provtagning och läkarkontakt gick för fort. Blir nästan nojig när både receptionisten, sköterskorna och läkaren är så angelägna om att träffa en fort.
Varför har aldrig jag sån tur då jag ska på vårdcentralen? Känns som läkarna alltid är 15-45 min sena när jag ska dit, tror inte dom vill träffa mig
Jag stör mig på att jag är kissnödig men orkar inte kliva upp och kissa!