Följs sedan upp med en ny uppdatering: "De som ser detta är kvar!"
Haha jag har också ett par sådana och när jag ser den sista statusuppdateringen får jag bara lust att kommentera "Fan "
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Följs sedan upp med en ny uppdatering: "De som ser detta är kvar!"
Nej nu känner jag att vi måste reda ut ett och annat.
Ugnspannkaka: Görs på ägg, mjöl och mjölk i ugnen. Med fläsk i kallas den fläskpannkaka.
Pannkaka: Görs på ägg, mjöl och mjölk i vanligt stekjärn.
Plättar: Görs på ägg, mjöl och mjölk i plättlagg. Med andra ord minipannkakor.
Hoppas att detta hjälper dig gå genom livet klokare
Så har jag också alltid resonerat. OM det fanns en sådan risk skulle de naturligtvis plocka av oss mobilerna vid ombordstigningen. De chansar ju inte på att folk ska vara lydiga.Det är en sak. Att det skulle göra så att planet störtar är inget annat än en noja, helt utan grund.
Tänk om du träffar på någon som tycker det är mindre intelligent att inte veta att det heter våldför?Jag kan bli onödigt upprörd över att folk inte kan stava eller på andra vid våldsför sig på svenska språket.
Läste några inlägg i en, för mig, ny blogg nyss, som intresserade mig. Men plötsligt - de blev dem och vice versa
Där stängde jag med en gång. Jag klarar helt enkelt inte av det
Det är definitivt inte politiskt korrekt men jag ser dessa de-dem-särskrivare som lite mindre intelligenta
Fel fel fel!!!Nej nu känner jag att vi måste reda ut ett och annat.
Ugnspannkaka: Görs på ägg, mjöl och mjölk i ugnen. Med fläsk i kallas den fläskpannkaka.
Haha! Då finns det ju ett par alternativ. Antingen klassas du som cool eller så är folk nyfikna på dig i stället. Det kanske borde vara du som plockar bort dem?Det där dyker upp till och från i mitt flöde men jag vägrar kommentera eller gilla sån skit men ändå försvinner jag aldrig från följs listor
Ska man hota och gnälla, gör det pp riktigt då
Haha! Då finns det ju ett par alternativ. Antingen klassas du som cool eller så är folk nyfikna på dig i stället. Det kanske borde vara du som plockar bort dem?
Tycker de där uppdateringarna är lite konstiga faktiskt. Finns det någon som bryr sig? Hade iofs ett ex som gjorde så när han mådde dåligt men på ett annat forum. Han var 17 då. Då blev jag nervös för vi var inte tillsammans då så jag blev rädd att han skulle plocka bort mig när jag lyckats få in en fot. Trots löfte om att bli bortplockad blev jag kvar fail!
Nej nu känner jag att vi måste reda ut ett och annat.
Så har jag också alltid resonerat. OM det fanns en sådan risk skulle de naturligtvis plocka av oss mobilerna vid ombordstigningen. De chansar ju inte på att folk ska vara lydiga.
Det innebär dock inte att jag inte följer reglerna på respektive flight, för det gör jag.
Tekniken de redan har i flygplanen är nog långt mer fancy och avancerad än wifin .Jag stör mig orimligt mycket på att man skall peta in wi-fi & annan fancy teknik i flygplanen.
Tänk om du träffar på någon som tycker det är mindre intelligent att inte veta att det heter våldför?
Tekniken de redan har i flygplanen är nog långt mer fancy och avancerad än wifin .
Särskrivare däremot verkar obildbara
Det där dyker upp till och från i mitt flöde men jag vägrar kommentera eller gilla sån skit men ändå försvinner jag aldrig från följs listor
Ska man hota och gnälla, gör det pp riktigt då
Det är min tolkning också av sådana. Jämför dem med NU LÄMNAR JAG BUKE-poster. De är bara till för att få uppmärksamhet och gullegull, annars slutar man väl bara skrivaMen eller hur... Herregud, rensa bara listan! Såna inlägg SKRIKER bara "uppmärksamhet"