Det är ju nästan roligt. Hade varit riktigt roligt om det varit en kvinna som gjort det.Jag stör mig på att Ingvar Oldsberg säger Ingvar istället för Ivar på Bingolotto
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju nästan roligt. Hade varit riktigt roligt om det varit en kvinna som gjort det.Jag stör mig på att Ingvar Oldsberg säger Ingvar istället för Ivar på Bingolotto
Det är ju nästan roligt. Hade varit riktigt roligt om det varit en kvinna som gjort det.
Lite mer oväntat och därmed roligare.Varför skulle det varit roligare om en kvinna gjort så?
Lite mer oväntat och därmed roligare.
Att en man tar sig friheten att använda sitt eget namn i bokstaveringsalfabetet är nästan väntat. Om en kvinna skulle gjort det, hade det blivit mer av en överraskning, en rolig överraskning.Obegripligt men okej
Att en man tar sig friheten att använda sitt eget namn i bokstaveringsalfabetet är nästan väntat. Om en kvinna skulle gjort det, hade det blivit mer av en överraskning, en rolig överraskning.
Jag hade nog velat kölhala även Britta och Gunilla. Men jag är med på poängenDet är ju nästan roligt. Hade varit riktigt roligt om det varit en kvinna som gjort det.
Fortsätter i samma linje.
Stör mig orimligt mycket på skrikande barn som springer runt inne i affärer vind för våg medan föräldrarna ska försöka handla. En unge hade till och med nån jävla sparkcykel inne på ICA. Skjut mig nu... Dessutom började en unge skrika ohejdat av ilska eftersom nån annan unge retades. På riktigt. JAG.ORKAR.INTE. Bäst vore om de band fast ungarna utanför ICA som de gör med hundar.
Jag trodde det dog ut efter typ första Gossip Girl säsongen?Jag stör mig (o)rimligt mycket på människor som avslutar sina blogginlägg med "Puss och kram!". Liksom vi känner ju inte ens varandra??
Och så vet man att man varken skrivit med personen eller kommenterat tidigare inläggFöljs sedan upp med en ny uppdatering: "De som ser detta är kvar!"
Vilken film såg du?Jag stör mej just nu på att filmen jag precis såg slutade på ett sånt sätt att jag inte har en aning om det är tänkt att sluta så? Sista filmen i en trilogi eller en sån "det är bara tre böcker meen vi ska dra ut på slutet och göra fyra filmer". Måste googla. Slutar den sådär så är det störigt, annars en fin cliffhanger till nästa film. Jag vill ju veta hur det går!
Tredje filmen i Divergent-serien, Allegiant. Har inte hunnit läsa boken ännu, har bara läst de två föregående så visste inte om det var hela boken som utspelade sig sådär. Men fick googla lite snabbt och ja det kommer en till film. Då kan jag sova gott i natt.Vilken film såg du?
Jag stör mig lite på att ha så välartade vänner. Jag ser aldrig såna där uppdateringar. Den enda sd-anhängaren var en bukefalist jag snabbt tog bort när det uppdagades. Mitt flöde är idel regnbågar, hundar och sarkasmer. Inte en jäkel har hotat plocka bort mig
Jag fattar inte? Är det om biogas?Åh! Äntligen inser jag att jag har någonstans att göra av min ilska, annat än att sparka omkull en reklamskylt, hoppa på den, och skrika "Ja! JA! Ja det gör jag, JAAAAAAA!".
"Vi tycker ej att gas och kött hör ihop, gör du?"
Vafan?
Får korna inte ens andas längre nu, eller?
Jag fattar inte? Är det om biogas?
"gas" är säkert en läskig, onaturlig, tillsats. Såna ska man akta sig för!Jag misstänker det handlar om köttförpackningar med en annorlunda luftblandning än normalt inuti, som gör att köttet ser fräschare? mer rosa? ut längre. Jag har dock aldrig läst mer än den otroligt irriterande frågan, så jag är inte säker. Jag har i så fall inget investerat i budskapet de försöker föra fram (är vegetarian), men frågan stör mig något alldeles förbannat!
Och skylten sitter så gubben som lutar sig fram mot en med ett gigantiskt köttstycke i famnen verkligen konfronterar en när man går ut (ut? ut!? då är det väl redan för sent om ni nu har så bra kött!? ), med sitt -flin och sin korkade, korkade fråga! Jämt frågar han mig det! Jävla typ.