Orimliga saker som stör dig?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är min tolkning också av sådana. Jämför dem med NU LÄMNAR JAG BUKE-poster. De är bara till för att få uppmärksamhet och gullegull, annars slutar man väl bara skriva :confused:

Och samma med uppföljningsinlägget; "ni som ser är kvar" -men NO SHIT!? Om de som tas bort fortfarande läser inläggen finns det väl ingen vits med att rensa?
Om man verkligen måste skriva en uppföljning så räcker det väl med: så, nu är rensningen klar.

Folk som i diverse facebookgrupper gnäller över folks ton och att det är så dålig stämning i gruppen, för det mesta efter att någon inte strukit de medhårs med tillräckligt mycket rosa fluff - ses kanske främst på facebook och diverse djurforum (råttfolk är experter på området). Det blir alltid skitkass stämning när en sån tråd dyker upp, slår fan aldrig fel.

Iofs är det OT för det är mer roande än störigt när jag tänker efter :D

Jag stör mig på minderåriga som har fyllefest (utan föräldrar) och som springer ut och in hela natten. GÅ i en trapp kan de inte heller , det ska hoppas och studsas. kl 05,30 var jag tvungen att tala om för dem att killen som bor där riskerar att bli av med lägenheten om de inte skärper sig. Ojdå förlåt. Alkohollukten hade kommit in i min hall innan jag ens öppnat dörren.

Och så har vi ju varianten "kommentera med :heart om du vill vara kvar".
Jag har god lust att kommentera med typ :turd: men jag ignorerar och blir tamefan aldrig bortplockad ändå. Det enda som får en bortplockad tycks vara när diverse rasistpuckon surar ihop över att inte få stå oemotsagda.

Eller " kommentera med :heartså jag vet att du är en riktig vän, ni som inte gör det försvinner direkt för jag vill bara ha kärlek i mitt liv"

Alltså :eek::eek::eek::confused::confused: :nailbiting::yuck:

När någon kommer och vill smaka ur min Gott och Blandat-påse PRECIS när jag har en kvar vardera av röda, gröna, salt- och sötlakrits, så att jag ställs inför valet att antingen framstå som en snåljåp eller att få min välordnade tillvaro rubbad totalt.

Jag stör mig orimligt mycket på när folk hakar upp sig på en liten detalj och glömmer bort helheten.
T ex en person som är supertrevlig, sen gör den en dum grej en gång och sen är den personen alltid dum, trots att den fortfarande är supertrevlig..

Stör mig på att jag har dåligtsamvete för att jag funderar på att sjukskriva mig imorgon. Anledningen till att jag funderar på det är helt enkelt att jag är utarbetad och behöver vila, gärna innan det blir värre och jag blir sjukskriven "på riktigt". Men samtidigt vet jag att det blir värre för mina kollegor om jag inte är där. :crazy:

Detta är rimligt att störa sig på - vi tog nyss en snabb söndagsmiddag på ett trevligt thaihak. Jättegott käk, men vid bordet bredvid satt en idiot och hostade. Han hostade hela tiden som om lungorna skulle komma ut eller som om han skulle till att spy av hostandet. Tappade aptiten omgående. Dessutom hade han för länge sen ätit klart så han hade kunnat gå ut med sin jävla spy-hosta. :yuck::rage::arghh::wtf::turd::turd:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka