"gas" är säkert en läskig, onaturlig, tillsats. Såna ska man akta sig för!
Jamen exakt - EXAKT! Jävla påfund liksom. "Håll andan allihop och sök er mot nödutgångarna, det visar sig att affären är full av gas! "... Ajdå, kört ute också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"gas" är säkert en läskig, onaturlig, tillsats. Såna ska man akta sig för!
Jamen exakt - EXAKT! Jävla påfund liksom. "Håll andan allihop och sök er mot nödutgångarna, det visar sig att affären är full av gas! "... Ajdå, kört ute också.
Kanske finns nått homeopatmedel eller silvervattenrenare som kan neutralisera?Ja... Men är du säker på att den är helt tät? Vad händer om det kommer gas genom filtren?
Gas! Gaaaaaaaaaaaaas!
Å andra sidan, hade jag haft en hund med den blandningen hade jag nog också desperat slängt mig på alla sökes-annonser jag hittade ...Att folk som svarar på annonser inte verkar läsa annonsen. Har redan ondgjort mig lite över fenomenet på hundforumet men idag skrev ännu en person och ville omplacera sin hund eftersom hunden inte klarade av att bo i lägenhet (jag bor i lägenhet). Det var en blandning med Labrador, Pitbull och Rottweiler (jag söker en mindre sällskapshund, max 20 kg). Poäng för att det var en vuxen hund i alla fall.
Alltså jag har egentligen full förståelse för att man kan missa detaljer men det blir lite fascinerande när jag fått ca 15 svar och alla svar avvikit från mina önskemål på en eller flera punkter. Jag sitter liksom inte och hittar på saker för att vara taskig, mina önskemål är framtagna för att det ska bli så bra som möjligt båda för mig och en ny hund.
Haha, fast om man desperat vill sälja sin hund kanske man inte ska påpeka för någon som bor i lägenhet att anledningen till omplaceringen är att hunden inte trivs i lägenhet.Å andra sidan, hade jag haft en hund med den blandningen hade jag nog också desperat slängt mig på alla sökes-annonser jag hittade ...
Ska starta på 4:08, annars hoppa dit
Skoja inte. Det är fucking tortyr...Folk som zappar LÅNGSAMT på tvn. Jag klarar inte av det!
Alla jag känner som rest i Egypten skulle säga exakt samma sak till dig .Men känner att de missar så mkt då ju hehe
Are you my mummy?
Åhh, det stör jag mig också på! Framförallt min kära mor som envisas med att trycka på varje siffra, istället för pilarna som normala människor. När hon ska till kanaler över nio blir det lite svårt, eftersom hon trycker så segt att hon oftast kommer tillbaka till ettan igen! Motiveringen till att hon trycker så långsamt? "TVn kan gå sönder annars".Folk som zappar LÅNGSAMT på tvn. Jag klarar inte av det!