Orimliga saker som stör dig?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jamen exakt - EXAKT! Jävla påfund liksom. "Håll andan allihop och sök er mot nödutgångarna, det visar sig att affären är full av gas! :nailbiting:"... Ajdå, kört ute också. :banghead:

:rage:
tumblr_meuheiLybA1rz540ko1_1280.jpg

Att folk som svarar på annonser inte verkar läsa annonsen. Har redan ondgjort mig lite över fenomenet på hundforumet men idag skrev ännu en person och ville omplacera sin hund eftersom hunden inte klarade av att bo i lägenhet (jag bor i lägenhet). Det var en blandning med Labrador, Pitbull och Rottweiler (jag söker en mindre sällskapshund, max 20 kg). Poäng för att det var en vuxen hund i alla fall.

Alltså jag har egentligen full förståelse för att man kan missa detaljer men det blir lite fascinerande när jag fått ca 15 svar och alla svar avvikit från mina önskemål på en eller flera punkter. Jag sitter liksom inte och hittar på saker för att vara taskig, mina önskemål är framtagna för att det ska bli så bra som möjligt båda för mig och en ny hund.

Att folk som svarar på annonser inte verkar läsa annonsen. Har redan ondgjort mig lite över fenomenet på hundforumet men idag skrev ännu en person och ville omplacera sin hund eftersom hunden inte klarade av att bo i lägenhet (jag bor i lägenhet). Det var en blandning med Labrador, Pitbull och Rottweiler (jag söker en mindre sällskapshund, max 20 kg). Poäng för att det var en vuxen hund i alla fall.

Alltså jag har egentligen full förståelse för att man kan missa detaljer men det blir lite fascinerande när jag fått ca 15 svar och alla svar avvikit från mina önskemål på en eller flera punkter. Jag sitter liksom inte och hittar på saker för att vara taskig, mina önskemål är framtagna för att det ska bli så bra som möjligt båda för mig och en ny hund.
Å andra sidan, hade jag haft en hund med den blandningen hade jag nog också desperat slängt mig på alla sökes-annonser jag hittade ...

Jag stör mig på folk som åker på all inclusive när de ska till grekland! Det är ju en del av charmen att besöka alla mysiga tavernor och prova ny mat, och folket som är så trevliga och ofta lever på just turismen. Eller stora hotellkomplex på en liten mysig ö.... ??

Har själv kört all inclusive på ett stort hotellkomplex, men då var det i egypten där vi i princip inte kunde lämna hotellområdet... Då passade det utmärkt.

Onödigt att störa sig på, alla gör ju som de vill ;) Men känner att de missar så mkt då ju hehe

Folk som zappar LÅNGSAMT på tvn. Jag klarar inte av det!
Åhh, det stör jag mig också på! Framförallt min kära mor som envisas med att trycka på varje siffra, istället för pilarna som normala människor. När hon ska till kanaler över nio blir det lite svårt, eftersom hon trycker så segt att hon oftast kommer tillbaka till ettan igen! Motiveringen till att hon trycker så långsamt? "TVn kan gå sönder annars".

När folk lägger in helt rimliga irritationsobjekt i den här tråden eller det faktum att jag just nu verkar tycka att allt jag kommer på egentligen är rimliga irritationsobjekt så att dem (HEHE) inte passar i tråden.

På tal om flyg så blir jag dock i det närmaste mordisk när folk envisas med att PRATA under säkerhetsgenomgången på flyget. Jag ger blanka fan i om du är en kostymnisse som flyger flera ggr i veckan och kan det utantill. Det har inte bara varit en person som man kan be hålla käften/stirra argt på utan i princip hela planet. Ger också blanka fan i att det är inrikesflyg utan det kan vara fint att ha någon aning om vad man ska göra om något händer. Tack!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka