Kom på en sak till.
Klarnas reklamfilmer.
http://www.resume.se/nyheter/artikl...rsta-reklamfilmer-med-ddb/?acceptCookies=true
Klarnas reklamfilmer.
http://www.resume.se/nyheter/artikl...rsta-reklamfilmer-med-ddb/?acceptCookies=true
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var tvungen att kolla lite på Ikea.Favoriterna är IKEA (mest pga har jobbat där och är eventuellt något partisk) och Västtrafik
Jag stör mig på att jag får en massa "Grattis! ☺☺" på Facebook när jag fyller år. Inte när det är nära vänner och familjen som skriver. Men när det är personer som jag senast kommunicerade med på förra årets födelsedag genom det pliktskyldiga "Grattis ☺☺" som skrevs då, det gör mig vansinnig!
I år höll jag på att skriva något spydigt i stil med "tack för alla grattishälsningar, vi hörs väl av om ett år igen då ☺"
Jag stör mig på att jag får en massa "Grattis! ☺☺" på Facebook när jag fyller år. Inte när det är nära vänner och familjen som skriver. Men när det är personer som jag senast kommunicerade med på förra årets födelsedag genom det pliktskyldiga "Grattis ☺☺" som skrevs då, det gör mig vansinnig!
I år höll jag på att skriva något spydigt i stil med "tack för alla grattishälsningar, vi hörs väl av om ett år igen då ☺"
Västtrafik:Favoriterna är IKEA (mest pga har jobbat där och är eventuellt något partisk) och Västtrafik
Jag kan irritera ihjäl mig på en speciell kund som på ett skämtsamt sätt alltid ska leda in samtalet på att det går så himla bra för mitt företag så jag minsann kunde vara ledig (eller i verkligheten ute på jobb) när han var där sist eller att jag har råd med en sån flott bil (Suzuki Vitara årsmodell -04).
Jag kan också reta upp mig på när jag sitter där i min flotta Vitara och mina medtrafikanter svänger ut precis framför mig på huvudleden och kör 5-10km/h långsammare än tillåtet. Händer typ VARJE dag oavsett årstid på en viss sträcka. Försöker att skratta när det händer men jag låter mest konstig och lite förtvivlat hysterisk.
En av mina kollegor skrev en bitter uppdatering om att han bara fått TRE grattis dagen innan, då han fyllde år.Jag har tagit bort så det inte går att se när jag fyller år. På det sättet slipper man alla grattis förutom av dom som faktiskt kommer ihåg det utan Facebook
Aha, är det den som går mot Redbergsplatsen därifrån? Den har jag sett hundratals gånger men aldrig tänkt på att mäta den
St Sigfrids plan är min hållplats så jag kommer säkert att se den igen! Kommer att hoppa en vagn och vänta ut den om det behövs.Ja precis! Kanske har de bytt ut den mot en vanlig buss tillslut, jag har inte varit där på väldigt länge men jag har då och då sett andra bussar i samma form i Brunnsparken men då har det inte funnits någon logik i vilka linjer. Ser du den igen kan du fundera på om den inte ser jävligt provocerande ut.
Alltså jag blir GALEN på det där!!!De som inte lägger upp kundpinnen efter sig.
I sådana lägen brukar jag ta min korg, när jag tömt den, göra mig jättebred och säga URSÄKTA MIG så att de måste flytta sig när jag ska stapla korgen bland andra korgarAlltså jag blir GALEN på det där!!!
Och på folk som står PÅ en i kön i tron om att det går fortare om de står och flåsar en millimeter från min nacke . Blir seriöst galen på dem.
Alltså jag blir GALEN på det där!!!
Och på folk som står PÅ en i kön i tron om att det går fortare om de står och flåsar en millimeter från min nacke . Blir seriöst galen på dem.
Jag kan spinna vidare. Folk som lägger upp sitt mjölkpaket på bandet, och sen står kvar i början av bandet fast framförvarande människa betalat färdigt och är på väg bort!! Istället för att gå fram en meter så att nästa kan börja lägga upp på bandet.Alltså jag blir GALEN på det där!!!
I sådana lägen brukar jag ta min korg, när jag tömt den, göra mig jättebred och säga URSÄKTA MIG så att de måste flytta sig när jag ska stapla korgen bland andra korgar
Svårare med vagn dock, den har man ju framför sig.