jag kunde inte låta bliJäkla telefon Jag skrev ju ihop det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag kunde inte låta bliJäkla telefon Jag skrev ju ihop det
Tror jag inte alls. Den är bara beskäftig och tror att den har rätt.Den stackars micron försöker ju bara vara hjälpsam.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22245580.abPlastpåsar som klistrar ihop och är omöjliga att öppna då! Så står man där i butiken som en idiot med en påse dom är obrukbar. Hatar det och det händer allt för ofta!
Folk som inte flyttar på sig när man ska av tunnelbanan Får lust att gå rakt på dem.
Gaaaash, det gör min med! Omåttligt störandeJag kan bli orimligt arg på min micro.
Ställer in något för värmning, startar den och ägnar mig sedan åt något annat en stund. Tiden går ut, micron plingar till och jag tänker att jag bara ska göra färdigt det jag håller på med innan jag hämtar det som befinner sig där i. Då börjar microhelvetet att tjata på mig, genom att pipa med jämna mellanrum. Det slutar väldigt ofta med att jag ryter till med ett "jag kan väl för fan få diska klart först!" eller "men TA DET LUGNT!".
Den stackars micron försöker ju bara vara hjälpsam.
JÄVLA RADIOTJÄNST som vill ha det till att jag har en tv och skickar en räkning där de påstår att de fått uppgifter om att jag har en tv-mottagare. Vilket jag inte har. Just nu är lägenheten helt tom dessutom (den renoveras). Är så förbannad att jag inte vet var jag ska ta vägen.
Jag stör mig också på folk som säger att dom inte KAN sluta röka, gå ner i vikt etc.
Jag har lust att säga till dom
JO, DET KAN DU VISST! Om du bara vill ! men du vill inte tillräckligt mycket
Sitt inte där som ett jäkla offer och tyck synd om dig själv
Man skriver aw istället för åh (förstår verkligen inte varför det är ju inte ens färre bokstäver) och nom istället för nam. Man översätter engelska uttryck till svenska, särskriver och lägger in engelska ord.
Kan det vara någon som vill försäkra sig om att ha boken vid en viss tid(till en kurs)? Jag har gjort så någon gång, men inte när det funnits en massa andra exemplar inne.Just nu är jag rentav fly förbannad på att något jävla stolpskott på Juridiska fakulteten har valt att köa på just det exemplar som jag har hemma. Kollade på hemsidan och visst fan fanns det åtta exemplar av exakt samma utgåva inne på plats Jag vill både strypa just den idioten och det efterblivna systemet!
Fast för mig är det stor skillnad mellan ett "aw" och ett "åh". Aw är för mig förkortning av ett "naw", alltså något som man säger när något är sött eller liknande, man går liksom upp lite i tonläge och det har en positiv klang. Ett åh är mer negativt, "men åh va synd", typ
Visst finns det undantag (människor som är sjuka) mitt inlägg syftade på flertalet människor som inte är sjukaRiktigt så enkelt är det inte!
I sådana fall skulle det varken finnas missbrukare, rökare eller tjockisar.
Orsakerna är betydligt mer komplexa än bara viljan.
Man kan ha övervikt pga mediciner eller om ämnesomsättningen är ur funktion.
Rökning är beroendeframkallande och en del behöver mer hjälp för att kunna sluta än bara viljan.
Jag stör mig på dom som har förutfattade meningar och dömer folk utan att ha alla fakta klart för sig.
Självfallet Men jag säger själv "naw" väldigt mycket i talspråk så jag tror det hänger kvar därifrånÅh så söt!
Ett åh kan användas med hur många tonfall som helst. Naw ser helmärkligt ut i mina ögon och får mig att tänka att det betyder nej.
Kan det vara någon som vill försäkra sig om att ha boken vid en viss tid(till en kurs)? Jag har gjort så någon gång, men inte när det funnits en massa andra exemplar inne.
När är man sjuk? Vad är sjukt?Visst finns det undantag (människor som är sjuka) mitt inlägg syftade på flertalet människor som inte är sjuka
Jo, det är enkelt om en inte är sjuk. Det handlar om vilja och bara det.
Det är inte många tjocka som påstår att dom har en psykisk sjukdom..När är man sjuk? Vad är sjukt?
Inte så enkelt att avgöra alltid.