Sv: Örebro

När du kommer till Örebro sväng höger upp på Europavägen (E20) mot Göteborg.
Följ den en dryg mil, sedan är det skyltat Travbana, samma avfart som det gigantiska Mariebergs Centrum. När du ser tex Bauhaus och Coop Forum på vänster sida så kan du börja förbereda högersväng in på avfarten.

Lycka Till!

Senast ändrad av en moderator:

Det är jävligt svårt att hitta dit faktiskt och ännu svårare att förklara vägen.
det enklaste är att ta sig ut på E20 mot IKEA och därifrån ta skyltat marieberg så kommer du nog lättare fram

Det är jävligt svårt att hitta dit faktiskt och ännu svårare att förklara vägen.
det enklaste är att ta sig ut på E20 mot IKEA och därifrån ta skyltat marieberg så kommer du nog lättare fram

Nu har de ju gjort en ny, enklare tillfart till travbanan. Inte längre som förr när man var tvungen att snirkla sig igenom samhället. :crazy:
Men det är klart, inte är det lika enkelt som till Årjäng! :p

Hur hittar man till banan?
Jag kommer norr ifrån då.

Lite sent visserligen, men jag tänkte "det är ju bara att svänga vid Marieberg/Travbaneskylten", inget skadad av att man tävlat på Lindes i bland... :p

Hamnar man bara på E20 är det enkelt... Jag har svårare att hitta HEM från Örebro, blir i bland lurad då man ALLTID annars åker mot Norrköping och det på E20 finns en Norrköpingsavfart före den jag ska av på (mot Jönköping)

Liknande trådar

Tjatter Är jag i fel prefix får admin flytta, jag förstår nog inte skillnaden... Förlåt, men jag har en SVÅR trafikfråga, jag behöver svar på...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 845
Fordon Jag behöver en ny bil så fort det bara är möjligt. I lördags missade jag tyvärr en bra bil så jag måste hitta något annat. Men vad ska...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
11 008
Senast: Inte_Ung
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
972
Senast: Cattis_E
·
Fritid Har sett de utländska versionerna (inte alla) men nu kommer en svensk version på 5an. Första avsnittet är ikväll 5/9 kl 21. De ska ta...
Svar
5
· Visningar
595
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka