Örebro 6 juni???

Sv: Örebro 6 juni???

Delvis knapplån.

Allvarligt talat , det här med att blanda ponnyer och hästar är ju enligt TR STRÄNGELIGEN FÖRBJUDET så hur kommer det sig att man kommer undan med det :confused:

Vad händer om där sker en olycka :crazy:

Det var ju kul att han tyckte det ;) Han är så välkommen att komma till Borlänge och prova honom... hihi

Grattis till dig åxå som vågade dig ut, strongt gjort!! :)

Hur gick det för dig då?

Tråkigt att det blivit lite oorganiserat, när jag red där slutet på -80-95 var det inga större problem, fast då var häst o ponny aldrig på samma dag, kanske därför.:crazy:

Jag kom 11, det var 9 placerade så det var lite surt.... Hade jag ridit på lite mer i terrängen så kanske de hade gått vägen ;) Men jag är supernöjd med pålle!

Det är så i ft också alltså??
Jag funderade nämligen över just det men så tänkte jag att det kanske var annorlunda på FT eftersom det oftast är färre anmälda.

Men ja det kan man ju undra förstås.

ÖTR´s bansträckning har ibland blivit lite olycklig pga att anläggningen har hagar till här o där som man måste ta hänsyn till. Men det finns ju snirkligare banor än den.

Stämmer inte alls! Har stått uppstallad på anläggningen. Vi fick inte ha hagar på terrängbanan förutom vissa delar och banbyggaren skiter fullständigt i ifall hon bygger banan rakt igenom hagar. Vi fick bygga hagar som var anpassade till banan för att slippa bygga upp nerplockade staket efter varje fälttävlan.

Står inte kvar på anläggningen bl a pga alla dessa tävlingar.

/Lizzie

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 179
Senast: IngelaH
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 438
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag pressar tänderna när jag sover vilket gör att jag får ont i nacken och huvudvärk väldigt ofta. Dock stämmer inga av...
2
Svar
33
· Visningar
1 864
Senast: Amha
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 115
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar