Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi åker inte dit om det går att undvika...brukar faktiskt vara rätt dåliga arrangemang med helkonstig bandragning...på den tiden som banan gick "på andra sidan vägen" var den helt ok men på senare år har den inte gjort det.
Angående inte inflaggade hinder och för svårt vatten så bör det tas med den tekniske delegaten. Så att denne kan uppmärksamma detta.
Rörigt kan jag hålla med om också, men vill vi ha tävlingar får vi nog stå ut med det, kanske erbjuda sig att hjälpa till istället för att gnälla. De gör så gott dom kan de få entusiaster som (samma folk delvis) håller sporten igång både på Latorp, ÖFK och Quinnersta
det svar är mest riktat till crazymamma. Idags läget finns det två klubbar i Örebro som anordnar fälttävlan. ÖFK och ÖTR. Båda klubbarna har nog fått ta mycket skit angående hur de har arrangerat tävlingar.
ÖFK ligger precis utanför stan. Där går terränbanan genom ridskolans sommarhagar, så den banan är rätt flack.
ÖTR´s bansträckning har ibland blivit lite olycklig pga att anläggningen har hagar till här o där som man måste ta hänsyn till. Men det finns ju snirkligare banor än den.
Angående inte inflaggade hinder och för svårt vatten så bör det tas med den tekniske delegaten. Så att denne kan uppmärksamma detta.
knapp*
Hade tänkt att åka dit, men jag tror jag hoppar det nu efter vad jag läst här. Blir nog hopptävling istället (har ju bara hunnit med 1 i år - i den här farten kommer vi aldrig upp i 130)