Order By Fax = Smurf?!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare lindaplutt
  • Startdatum Startdatum
L

lindaplutt

Stackars häst, han skäms jue :eek:
Order-By-Fax-traning_0603.jpg

Nejmen allvarligt, ja kunde inte titta på inslaget på datorn.
Vet någon varför man klär ut hästarna såhär?
Vad ska det vara bra för?
Aldrig sett tidigare :o

Sv: Order By Fax = Smurf?!

He he he.... Jag har oxå ett sånt täcke... fast rött och vitt... använder det aldrig...

men vad är det braaaa för?

Ojoj ja kan få låna det, min pålle skulle vara urläcker i tajt röd förpacking :D :love:

:rofl:

vanligt att fransmännen klär ut sina så.... och man tar väl seden dit man kommer ??? eller

Fransmännen kör så med sina hästar när /oftast när de är nere vid havet ..För att det blåser så mycket och hästen inte ska bli nerkyld.

Han har ju varit i Frankrike och skötaren lärde sig väl något av fransmännen? De är väldigt noga med att hästarna inte blir nerkylda över nacken. De kan inte förstå att svenskarna kan tvätta en häst och sen gå ut och träcka den med bara träckfilt och ingen huva när det är bara ett fåtal plussgrader och blåser, eller ännu värre-minusgrader. Ajajaj, stela i nacken säger de...

Köra så gör man nog bara om det är riktigt kallt, som det ser ut att vara på bilden, och man ska skritta. Eller som zilla sa, om man är vid havet och hästarna blir nedstänkta och det blåser.

Mäktig prestation av Order By Fax idag!
Inte illa pinkat utav en smurf....:angel:

Fy vad taskigt!

Man får faktiskt inte skriva något om resultatet innan loppen har visats på TV! :mad: ;)

Senast ändrad:

solros skrev:
Fy vad taskigt!

Man får faktiskt inte skriva något om resultatet innan loppen har visats på TV! :mad: ;)
haha, jobbigt:crazy:

Jag missade Tv-sändningen och skulle se loppen på atg.se. Stängt pga underhåll...:mad: :mad:

haha ja jag såg det där förut.:D
Innan jag läste så: va?! en smurf till?:eek: :o

Order-By-Fax_guldm0603IVAR.jpg

En riktig megastar!!!Och ingen smurf:mad:

Jag håller alla tummar för att han vinner olympiatravet!!!!:bow: :bump: :banana:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 809
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 265
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 198
Senast: MML
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 041
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka