Jeffery 28 Nov 2013 #322 Sv: Ord ni inte står ut med? Jag kopierar över lite kommentarer. http://www.mondoblog.se/jockiboi/fi...5051977385_728322384_9815739_1601696213_n.jpg
Sv: Ord ni inte står ut med? Jag kopierar över lite kommentarer. http://www.mondoblog.se/jockiboi/fi...5051977385_728322384_9815739_1601696213_n.jpg
Lillelorden 28 Nov 2013 #323 Sv: Ord ni inte står ut med? Mammas skrev: (Om inte vår brunkningsdoktorand har annan info i ämnet? ) Klicka för att se mer... Straffgoogling kommer när du minst anar det.
Sv: Ord ni inte står ut med? Mammas skrev: (Om inte vår brunkningsdoktorand har annan info i ämnet? ) Klicka för att se mer... Straffgoogling kommer när du minst anar det.
A ASKAPLASKA 28 Nov 2013 #324 Sv: Ord ni inte står ut med? KL Jahapp, här lämnar man tråden i ett par timmar och vad finner man när man kommer tillbaka? Såg ur sidorna bara rasat iväg och tänkte -OJ, vad mycket irriterande ord det måste finnas men fick mig mer ett garv Går och lägger mig nu och undrar hur det ser ut här i morgon bitti...
Sv: Ord ni inte står ut med? KL Jahapp, här lämnar man tråden i ett par timmar och vad finner man när man kommer tillbaka? Såg ur sidorna bara rasat iväg och tänkte -OJ, vad mycket irriterande ord det måste finnas men fick mig mer ett garv Går och lägger mig nu och undrar hur det ser ut här i morgon bitti...
LadyCovergirl 28 Nov 2013 #325 Sv: Ord ni inte står ut med? Men vad i helsike? Inte tusan kan man väl brunka någon annanstans än på toaletten? (Eller dylikt ställe, typ utedass eller så.)
Sv: Ord ni inte står ut med? Men vad i helsike? Inte tusan kan man väl brunka någon annanstans än på toaletten? (Eller dylikt ställe, typ utedass eller så.)
Mammas 28 Nov 2013 #328 Sv: Ord ni inte står ut med? Hmm, lite för långt ord där, jag förstår inte. Menar du kanske straffgooglis
Sv: Ord ni inte står ut med? Hmm, lite för långt ord där, jag förstår inte. Menar du kanske straffgooglis
Mammas 28 Nov 2013 #330 Sv: Ord ni inte står ut med? Nej, kan du kasta in några mer is så det blir lite tydligare tro?
LadyCovergirl 28 Nov 2013 #331 Sv: Ord ni inte står ut med? Sjukt sexigt! (Japp, Jockiboi är ju ruskigt sexig redan från början. Typ. Fast inte riktigt. Alls.)
Sv: Ord ni inte står ut med? Sjukt sexigt! (Japp, Jockiboi är ju ruskigt sexig redan från början. Typ. Fast inte riktigt. Alls.)
Lillelorden 28 Nov 2013 #332 Sv: Ord ni inte står ut med? Din lille toksvans, jag vet inte om jag får plats med fler?
Lillelorden 28 Nov 2013 #335 Sv: Ord ni inte står ut med? Pratar du om rektum nu igen? Tsk, my jävla mammas. Tsk.
martha 28 Nov 2013 #336 Sv: Ord ni inte står ut med? delvis kl är det inte dags för er att hoppa in i tramstråden nu ?
Lillelorden 29 Nov 2013 #338 Sv: Ord ni inte står ut med? Vet du, jag har så svårt att koncentrera mig på vad du säger när du har den där rövhatten på huvudet! Ta av den och återkom, nutte!
Sv: Ord ni inte står ut med? Vet du, jag har så svårt att koncentrera mig på vad du säger när du har den där rövhatten på huvudet! Ta av den och återkom, nutte!
K krus 29 Nov 2013 #339 Sv: Ord ni inte står ut med? Få kött på benen. Skitäckligt med råa kotletter och dylikt på benen. Kan icke vara trevligt.
Sv: Ord ni inte står ut med? Få kött på benen. Skitäckligt med råa kotletter och dylikt på benen. Kan icke vara trevligt.
T Tender 29 Nov 2013 #340 Sv: Ord ni inte står ut med? *kl* inte läst hela tråden, Men tissar är bröstvårtor (tissen = bröstvårtan), Tuttar är själva brösten och pattar är raggarslang för tuttar. Patteblaffor som det sägs här i nedre norrland är inte vackert :P
Sv: Ord ni inte står ut med? *kl* inte läst hela tråden, Men tissar är bröstvårtor (tissen = bröstvårtan), Tuttar är själva brösten och pattar är raggarslang för tuttar. Patteblaffor som det sägs här i nedre norrland är inte vackert :P