Ord ni inte står ut med?

Sv: Ord ni inte står ut med?

Vet du, jag har så svårt att koncentrera mig på vad du säger när du har den där rövhatten på huvudet! Ta av den och återkom, nutte!
Hon kan inte ta av den, rövhatten ÄR hennes huvud.

On topic (så ingen behöver känna sig kränkt. förutom jävla mammas - hon bör alltid känna sig kränkt):

Min mormor säger fantastiska saker. Till exempel använder hon på fullaste allvar det gamla ordet 'runka' som man ska; hon runkade på huvudet.

Sen säger hon väldigt ofta "ska vi inte köpa nåt att fnaska på i kväll" :cautious:

Nåde den som gör yo mama jokes nu om min mormor. Ni kan suga min fläta allihop!

Hon kan inte ta av den, rövhatten ÄR hennes huvud.

Sad but true. :(

Jag kan också gå on topic: Jag står inte ut med ordet nämligen. För mig kan det enbart sägas med ett nasalt och besservissigt tonfall, annars behöver man inte det, typ. Jag vet att det inte är så, men för mig låter det så! :D

Meh, man kan inte störa sig på ordet nämligen? Det är nämligen typ det konstigaste i ordet att störa sig på nämligen.

Nämligen för mig låter som ett hånfullt "Meh, fattade du inte det själv miffo?", så det är väl inte så konstigt att jag stör mig på det? :D Sedan är jag så vuxen att jag fattar att det inte är så folk menar och lever med det, men det stör mig likförbannat. :p

Nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligenn ämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen nämligen

Ps. Jag skrev som jag gjorde för att skämta.
Ps2. Det ovanstående är också ett skämt
Ps3. Jag litar numera inte på att du förstår mina skämt
Ps4. Nämligen

Sug min fläta!

Ps. Obs! Skämt! Har icke en fläta som kan sugas på! Obs! Även om jag hade en vill jag inte att du ska tafsa på den! Obs!

Men va? Först sa du att jag skulle suga din fläta, och sedan inte? Varför ljuger du för mig? :eek: :eek: :eek:

Eller hur!? :D jag skrattar varje gång! :laugh:

Naaw, dito Brünhilde! :love:

Edit: shit, outade jag ditt riktiga namn nu? :eek: sårry!!

Senast ändrad:

Men nooooooo! :eek: :eek: :eek:

Brünhilde Sniffson är ett så ovanligt namn att ALLA kan hitta mig på Facebook nu! Damn you! :eek:

Jag kan gottgöra dig genom att avslöja mitt riktiga namn: Anderz Brölsson.

Känns det bättre nu? ;)

Mycket bättre! Släng in ett Z i efternamnet och du kan bilda ditt eget dansband :D

Hen gillar inte jag heller. Men det har ju börjats använda en del.
Inte pattar eller rattar heller.

Ett ord som jag tycker ok är uslingar vilket betyder varmkorv eller hotdogs.
Det har pappa kommit på:D

*kl*

Medis! Det ses säkert som dubbelmoral från min sida, då jag använder "mellis" med jämna mellanrum om barnens mellanmål, men jag avskyr ordet "medis" :yuck:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka