Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag letar efter orangea gardiner till köket. Görna kappa eller hissgardin men andra modeller är också intressant bara dom är orangea! Men hittar ju inga:/
Japp har kollat alla de ställerna. Hittade linnetyg i den färgen för 129 kr meter på nätet. Har lite mkt att göra nu med sjuk katt, flytt osv så har inte så mkt tid, hade varit skönt att bara beställa. Men hittar jag inga får jag kanske fråga svärmor snällt om hon kan sy till oss
Vi har nog ingen lokal tygaffärvad jag kan komma på..Meen nu har jag nog kommit på en annan idé..Funderar på lite mullvadsfärgade gardiner och orangea blommor eller ljus till..Men tack för hjälpen allihopa. Man hinner tänka och ändra sig ett par gånger innan man bestämmer sig tycker jag..
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.