Orangea gardiner!!

_Maria_

Trådstartare
Jag letar efter orangea gardiner till köket. Görna kappa eller hissgardin men andra modeller är också intressant bara dom är orangea! Men hittar ju inga:/

Sv: Orangea gardiner!!

Har du kollat hos t.ex. Ellos, Jotex, Haléns? Eller köp metervara och sy själv?

Japp har kollat alla de ställerna. Hittade linnetyg i den färgen för 129 kr meter på nätet. Har lite mkt att göra nu med sjuk katt, flytt osv så har inte så mkt tid, hade varit skönt att bara beställa. Men hittar jag inga får jag kanske fråga svärmor snällt om hon kan sy till oss :angel:

Hittade ett tyg som var väldigt billigt, då kanske inte det känns så dyrt om du måste betala för att få det uppsytt?

4246_l.jpg

Hittade hos den lokala tygaffären, både kappa och gardin.
Jag tror att gardinen/kappan hette Samuel.
140x250 eller 300.

Vi har nog ingen lokal tygaffärvad jag kan komma på..Meen nu har jag nog kommit på en annan idé..Funderar på lite mullvadsfärgade gardiner och orangea blommor eller ljus till..Men tack för hjälpen allihopa. Man hinner tänka och ändra sig ett par gånger innan man bestämmer sig tycker jag..

Liknande trådar

Hemmet Behöver hitta nya till köket men tycker inte att jag hittar något bra. Var köper ni gardiner? Vill hitta vanliga kappor, inte roll up...
Svar
9
· Visningar
689
Senast: smedsussie
·
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·
Hemmet Behöver ganska akut byta spis (inbyggnadshäll) och fläkt i köket och det kommer ganska olägligt, då en stor del av bufferten hamnat på...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 457
Senast: Kakis
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya glasögon och jag hittar i princip inga jag gillar så nu funderar jag på antingen sådana som bara har glas och...
2
Svar
22
· Visningar
1 281
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar