Öppningstråden - adventskalender 2022

Vill du ta foto på hur din ser ut?
20221201_220045.jpg
 
Insåg för sent ikväll att det blev fel ordning på pralinerna. Jag ska inte äta chokladfabrikens och Mr Cakes före Ikeas, då märks det alldeles för väl vilken skillnad det är på choklad och choklad...

Men alltså Mr Cakes var verkligen vansinnigt god! Förklarade för mamma att jag inte gillar mint, men det var ju bara ett tunt lager och det blev perfekt. Är rädd att jag kommer ruinera mig på deras internetshop nästa år. :nailbiting:
 
I delikatesskalendern var det varm choklad. Pulver med riktiga chokladbitar i. Jättegott, men måste ha lite varmare mjölk framöver. Det var några osmälta bitar i botten av koppen som fick ätas upp med sked.
Visa bifogad fil 106806
Ingen vinst på triss.

Jag har också Gerdas tekalender, men den har ju @Elendil också och tror hon kommer skriva tidigare på dagen än mig, så jag hoppar över att recensera den.

Nu har jag prövat båda te-kalendrarna. I Gerdas var det en av mina favoriter, Jubileumsblandning med fläder, bär och bergamott. :d

I English TeaShop var det vitt te med kanel, kakao, kokos och Litchi. Fullständigt odrickbart. :crazy:
 
Nu har jag prövat båda te-kalendrarna. I Gerdas var det en av mina favoriter, Jubileumsblandning med fläder, bär och bergamott. :d

I English TeaShop var det vitt te med kanel, kakao, kokos och Litchi. Fullständigt odrickbart. :crazy:
Jag tyckte den smaken från English tea shop var helt okej 2020 (tyckte jag kände igen litchi och kakao, så var tvungen söka här 🤣), men vad tråkigt om dom har samma teer fortfarande :confused:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp