Det finns en länk på kalenderns baksida. Nyfiken som jag var ändå på vad kryddblandningen var i pralinen följde jag länken - som inte funkadeOmständligt, hade inte heller orkat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns en länk på kalenderns baksida. Nyfiken som jag var ändå på vad kryddblandningen var i pralinen följde jag länken - som inte funkadeOmständligt, hade inte heller orkat.
Har för mig att de hade iaf 2 olikaJag verkar inte ha samma kalender från Revolution som @TeamLundVer för jag fick rouge i min.
Ahh! Jag försökte googla men jag hittade bara den jag inte har. Så jag blev lite orolig att jag hade fått en gammal.Har för mig att de hade iaf 2 olika
Vill du ta foto på hur din ser ut?Ahh! Jag försökte googla men jag hittade bara den jag inte har. Så jag blev lite orolig att jag hade fått en gammal.
Vill du ta foto på hur din ser ut?
Nu har jag tryckt i mig polkagrisen också. God traditionell smak. Hur jag ska klara äta potatisgrisar av den storleken 24 dagar i rad är en annan femma Hejdå, tänder!
Det verkar vara den här så troligtvis bara en annan sort för 2022 Blir kul att se hur mycket de skiljer
Spännande!Det verkar vara den här så troligtvis bara en annan sort för 2022 Blir kul att se hur mycket de skiljer
Visa bifogad fil 106823
I delikatesskalendern var det varm choklad. Pulver med riktiga chokladbitar i. Jättegott, men måste ha lite varmare mjölk framöver. Det var några osmälta bitar i botten av koppen som fick ätas upp med sked.
Visa bifogad fil 106806
Ingen vinst på triss.
Jag har också Gerdas tekalender, men den har ju @Elendil också och tror hon kommer skriva tidigare på dagen än mig, så jag hoppar över att recensera den.
Nu har jag prövat båda te-kalendrarna. I Gerdas var det en av mina favoriter, Jubileumsblandning med fläder, bär och bergamott.
I English TeaShop var det vitt te med kanel, kakao, kokos och Litchi. Fullständigt odrickbart.
Jag tyckte den smaken från English tea shop var helt okej 2020 (tyckte jag kände igen litchi och kakao, så var tvungen söka här ), men vad tråkigt om dom har samma teer fortfarandeNu har jag prövat båda te-kalendrarna. I Gerdas var det en av mina favoriter, Jubileumsblandning med fläder, bär och bergamott.
I English TeaShop var det vitt te med kanel, kakao, kokos och Litchi. Fullständigt odrickbart.
Men alltså? Litchi? Hur tänkte man där? *ryser*
Vi får väl se framöver om det är samma sorter iår.Jag tyckte den smaken från English tea shop var helt okej 2020 (tyckte jag kände igen litchi och kakao, så var tvungen söka här ), men vad tråkigt om dom har samma teer fortfarande
Tycker nog det är värre med ägg.Alltså Litchi hade jag nog kunnat köpa men kokos i te!? Hädelse!
Jag hade nog kunnat gilla vitt te med bara litchi.Men alltså? Litchi? Hur tänkte man där? *ryser*
Te med äggsmak vet jag inte ens om jag hade värmt upp vatten till.Tycker nog det är värre med ägg.