Precis, jag hade egentligen önskat att alla andra hade lika urusel självdisciplin som jagHaha, alltså jag trodde inte att du var typen som skulle tycka att allt förstörs (tänker främst på tidigare år, har nåt fragment om en body shop-kalender som du inte kunde låta bli att öppna och sen fyllde med innehåll du köpt . ) + att du har ju en del andra.
Håller med. Jag avskyr influencermärken i allmänhet men inte när det är skapat av någon som ändå har det som sin profession. Linda Hallberg ÄR ju makeupartist, till skillnad från övriga influencermärken där grundaren bara tyckte det skulle vara lite skoj att ha ett eget märke utan någon som helst direkt kunskap.Inte testat den just, men ville bara inflika att jag tycker att det är lite roligt med LH Cosmetics, att det faktiskt är riktigt bra produkter. Kul med en make up artist/influenser som verkligen gjorde ett BRA märke liksom.
Det luktade jättegott så jag har höga förhoppningar!Jag är inte ett fan av te (dricker helst kaffe lika svart och bittert som min själ), men just denna sort har jag faktiskt i skåpet hemma! Väldigt god.