Öppningstråden - adventskalender 2022

Haha, alltså jag trodde inte att du var typen som skulle tycka att allt förstörs (tänker främst på tidigare år, har nåt fragment om en body shop-kalender som du inte kunde låta bli att öppna och sen fyllde med innehåll du köpt . :D) + att du har ju en del andra.
Precis, jag hade egentligen önskat att alla andra hade lika urusel självdisciplin som jag 😂
Inte testat den just, men ville bara inflika att jag tycker att det är lite roligt med LH Cosmetics, att det faktiskt är riktigt bra produkter. Kul med en make up artist/influenser som verkligen gjorde ett BRA märke liksom. :)
Håller med. Jag avskyr influencermärken i allmänhet men inte när det är skapat av någon som ändå har det som sin profession. Linda Hallberg ÄR ju makeupartist, till skillnad från övriga influencermärken där grundaren bara tyckte det skulle vara lite skoj att ha ett eget märke utan någon som helst direkt kunskap.
Jag är inte ett fan av te (dricker helst kaffe lika svart och bittert som min själ), men just denna sort har jag faktiskt i skåpet hemma! Väldigt god.
Det luktade jättegott så jag har höga förhoppningar!
 
Jag har precis köpt deras palett Shimmer Saga, den är såå fin!
Jag har Infinity Deep paletten, och den är verkligen toppen till mycket!

Sedan har jag noterat att Grääs pratat att setting sprayen därifrån ska vara bra (och min favorit verkar inte gå att få tag på längre :( ) så får någon av er i tråden någon sådan i era kalendrar så vill jag veta vad ni tycker!!!
 
Väldigt härligt ansiktskräm. Rejält återfuktande och ger ansiktet en tydlig lyster men en svag mjukrosa ton som passar min supervita hud. Älskar inte lukten
Låter bra :) angående lukten, så det lilla jag har testat från filorga så tycker jag har haft en svag...hmm..björkdoft, och den har jag gillat, men kan ju vara att denna doftar annorlunda.
Eller så gillar vi bara olika :)
 
Öppnade första "luckan" i min målarbokskalender och upptäckte att det är bilder på båda sidor, vilket innebär att jag bara kan färglägga varannan bild eller stå och ta kopior på varannan bild, för pennorna kommer blöda igenom :(

Sen känns det skittråkigt att inte ha någon kalender med "saker" i, så det är kul att följa er andra iallafall :D
 
Öppnade första "luckan" i min målarbokskalender och upptäckte att det är bilder på båda sidor, vilket innebär att jag bara kan färglägga varannan bild eller stå och ta kopior på varannan bild, för pennorna kommer blöda igenom :(

Sen känns det skittråkigt att inte ha någon kalender med "saker" i, så det är kul att följa er andra iallafall :D
Kan du inte måla med färgpennor istället för tusch? Och har du testat, inte alla papper blöder ju igenom :)
 
4314D1D9-2B39-4A11-AE88-B68B7B286B94.jpeg

The body shop lilla bjöd på en duschgel med jordgubbsdoft. YR hade en ansiktsmask som doftade gott, Ikea hade en vaniljpralin och i guldfynds var det ett par jättesöta örhängen. 😊
 
Kan man få bilder? 🥺 Köpte ingen kalender alls i år så får leva genom den här tråden. (Förra året köpte jag tre chokladkalendrar varav en typ hantverkschoklad så det är egentligen inte synd om mig.)
Det var inte lätt att fota 😅
Dom har liksom lite för svår form för att se vettiga ut på ett foto sådär platt 😁. Grå fot och svart skaft
978CBA78-1664-4C6B-A734-749B2E40A9F1.jpeg
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp