Är det någon som gör det?Ni som behandlar TS olika beroende på om TS är kvinna eller man, varför gör ni det och isf vad vill ni uppnå med detta. Vad är det ni vill förmedla till oss andra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det någon som gör det?Ni som behandlar TS olika beroende på om TS är kvinna eller man, varför gör ni det och isf vad vill ni uppnå med detta. Vad är det ni vill förmedla till oss andra
Visa på trådar som bevisar detta.Ni som behandlar TS olika beroende på om TS är kvinna eller man, varför gör ni det och isf vad vill ni uppnå med detta. Vad är det ni vill förmedla till oss andra
Jag tycker bara det vore intressant att få se trådar som visas att folk behandlas olika pga könMen varför släpper ni inte ämnet? Majoriteten av männen på Buke diskuterar som vem som helst och tjatar inte om att de är just män.
Men här har alltid funnits mindre än en handfull som lika regelbundet som torsdagarna bara måste få vädra att HÄR BEHANDLAS FAKTISKT MÄN ANNORLUNDA ÄN KVINNOR. Och varje gång tar det en oproportionerligt stor plats.
De får väl leva med hur det är här, om de ska vara här? Det är ett starkt kvinnodominerat forum. Och det känns rätt orimligt att så många ska lägga så mycket energi på så få.
Ta min tråd Vuxenlekar tex. Jag är man och där skulle man förlöjliga ämnet. Man frågade varför jag vilke veta det. När ni kvinnor skriver en tråd om sex ja då är det ju inte tal om att förlöjliga ämnet. Och inte frågar ni den kvinnliga TS varför hon vill veta det hellerJag tycker bara det vore intressant att få se trådar som visas att folk behandlas olika pga kön
För du är ju alltid dödligt seriös i dina trådar? Och när du svarar i andras?Ta min tråd Vuxenlekar tex. Jag är man och där skulle man förlöjliga ämnet. Man frågade varför jag vilke veta det. När ni kvinnor skriver en tråd om sex ja då är det ju inte tal om att förlöjliga ämnet. Och inte frågar ni den kvinnliga TS varför hon vill veta det heller
Det kommer förmodligen alltid att finnas folk här som tycker det men olika människor läser trådar på olika sätt. Just den frågan tar bara oproportionerligt stor plats de gånger den dyker upp.Jag tycker bara det vore intressant att få se trådar som visas att folk behandlas olika pga kön
Vi män har väl också rättigheter på ett kvinnodominerade forum. Vi vill också bli behandlade med pepp och styrkekram när sambon är otrogen eller har varit dumma mot oss. Vi vill också höra från er kvinnor att sambon borde ställas mot väggen och att vi borde dumpa en sådan jävla surkärringMen varför släpper ni inte ämnet? Majoriteten av männen på Buke diskuterar som vem som helst och tjatar inte om att de är just män.
Men här har alltid funnits mindre än en handfull som lika regelbundet som torsdagarna bara måste få vädra att HÄR BEHANDLAS FAKTISKT MÄN ANNORLUNDA ÄN KVINNOR. Och varje gång tar det en oproportionerligt stor plats.
.
För att många finner det hela sant och vill stötta oss män då får det stor platsDet kommer förmodligen alltid att finnas folk här som tycker det men olika människor läser trådar på olika sätt. Just den frågan tar bara oproportionerligt stor plats de gånger den dyker upp.
Jag har faktiskt i skrivande stund stöd av 28 i gillanden #9 . Så det är många kvinnor som håller med migÄh, du trollar ju bara, som vanligt.
Äh, du trollar ju bara, som vanligt.
Visa mig en tråd där en kvinna startat tråden och frågar vilka sexlekar folk har.Ta min tråd Vuxenlekar tex. Jag är man och där skulle man förlöjliga ämnet. Man frågade varför jag vilke veta det. När ni kvinnor skriver en tråd om sex ja då är det ju inte tal om att förlöjliga ämnet. Och inte frågar ni den kvinnliga TS varför hon vill veta det heller
Jag har faktiskt i skrivande stund stöd av 28 i gillanden #9 . Så det är många kvinnor som håller med mig
Nä men kasta gärna lika mycket skit på den kvinnliga sambon som ni gör på den manliga sambon så blir det mer jämställtSka vi erbjuda en trösterik smörgåstårta till bukes manliga deltagare som tycker sig få för lite uppmärksamhet?
Jag älskar att buke är kvinnodominerat! Det är min syjunta där jag får massor av input och roliga uppslag. Vill jag prata med massa män som tar sig själva på för stor allvar kan jag jobba lite mer istället.
Sen finns det män på buke som är alldeles normala och trevliga. Det är den handfull andra jag åsyftar.
Nä men kasta gärna lika mycket skit på den kvinnliga sambon som ni gör på den manliga sambon så blir det mer jämställt
Visa mig den tråd som är skriven till o med igår där ni förlöjligar, idiotförklarar och ställer den kvinnliga sambon mot väggen och där mannen är värd en bättre kvinnaFast det beror på frågeställning, inte på kön.
Visa mig den tråd som är skriven till o med igår där ni förlöjligar, idiotförklarar och ställer den kvinnliga sambon mot väggen och där mannen är värd en bättre kvinna
Nej, i de trådar TS är kvinna råder "buke expertisen" till att dumpa, I denna tråd där TS är "man" råds det till (av samma personer) Väx upp och gilla läget.
Hur ofta startar du seriösa trådar eller inlägg? Extremt sällan eller aldrig. Som man ropar får man svar. Din tråd om lekar kan ju aldrig ha varit allvarligt menad? I såna fall får du fundera på hur du uttrycker dig. Ärligt talat tror ja inte du gör annat än struntinlägg för att provocera. Det blir jobbigt då man år efter år får läsa sånt.Ta min tråd Vuxenlekar tex. Jag är man och där skulle man förlöjliga ämnet. Man frågade varför jag vilke veta det. När ni kvinnor skriver en tråd om sex ja då är det ju inte tal om att förlöjliga ämnet. Och inte frågar ni den kvinnliga TS varför hon vill veta det heller