Fast det är ju för att hon är för tjock.Inte för att hon är mopsMin mops kan inte ens tvätta sig själv hon når inte ner hon hade aldrig kunnat få ut valpar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det är ju för att hon är för tjock.Inte för att hon är mopsMin mops kan inte ens tvätta sig själv hon når inte ner hon hade aldrig kunnat få ut valpar
En otjock mops kan sköts både sin intimhygien och föda valpar.Det är för djävligt att det ens är tillåtet att avla på dom. Kom ni ihåg all debatt kring belgian blue?
Men det är sätts inte stop för hundar som inte kan andas eller sköta om sina kroppsdelar.
Man vill gråta
Inte alltid, tyvärr.En otjock mops kan sköts både sin intimhygien och föda valpar.
Fast det är ju för att hon är för tjock.Inte för att hon är mops
Som sagt min mops har aldrig varit tjock tidigare! hon har fått minus på utställning för hon varit för smal och beröm av veterinärerna att jag höll henne i gott hull. Man kände även revbenen på henne och en veterinär sa sist när hon opererade klon att hon inte ska gå ner mer i vikt nu.
Sen blev jag deprimerad då min andra hund försvann i en tragisk olycka hos hundvakten och hittades aldrig och jag kan väll erkänna att jag blev extra kärleksfull mot mopsen och hon fick kanske lite mer gott och mindre motion då jag knappt orkade gå ur sängen. Sen fick hon en hundvakt på dagarna när jag jobbade som jag fick reda på några veckor efter att de gav hundarna matrester på egen tallrik. Då hade de gått ett tag och vikten hade smällt upp. Nu har hundvakten slutat ge matrester och de motionerar mer med hundarna. Jag försöker också gå så mycket hon orkar samt minska på maten och tuggben.
Nu är tiden bokad. Om exakt två veckor. Nervöst men hoppas hon kommer bli märktbart bättre. Veterinären kommer utföra de som behövs under sövning. Hon vet hon har långmjuk gom sen innan men kommer ta slemsäckarna också om hon har sånna. Samt näsborrarna. Anledningen till att jag bokar operation direkt är att denna veterinär känner mollie sen innan och har opererat hennes brutna klo tidigare, där hon även tog en titt ner i halsen på henne.
Fackets medlemslån?Någon som har tips på var man kan ta bra lån? Har 50.000 på mitt kreditkort men räntan blir 15 % om året. (15.000 betalar ja igen inom 6 mån)
Banklån. Är du medlem i facket så kolla upp om de har något vettigt medlemslån.Någon som har tips på var man kan ta bra lån? Har 50.000 på mitt kreditkort men räntan blir 15 % om året. (15.000 betalar ja igen inom 6 mån)
Är inte medlem i facket men ska kolla med min bank imorgonFackets medlemslån?
Kolla med Lendo.Någon som har tips på var man kan ta bra lån? Har 50.000 på mitt kreditkort men räntan blir 15 % om året. (15.000 betalar ja igen inom 6 mån)
Titta på senaste avsnittet av djursjukhuset, där de opererar en sjumånaders fralla som nu både kan andas och lukta.