Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Operation blev flyttad till fredag ist pga de behövde 2 sköterskor vid op
7,8 kg! Vägde 8,2 som mest
Jag funderade på om det vore en idé att köpa en adaptil doftavgivare (alltså lugnande feromoner)? Jag har ingen erfarenhet själv av produkten, men skulle kunna tänka mig att det kan ge hunden lite extra ro när hon kommer hem efter operationen? Kanske värt att testa utifall att? Jag vet att det finns att köpa på apotek..
Menar du typ feliway? Har provat sånt till mina katter tycker inte de ger någon effekt. Hon är väldigt lugn i hemmet och sover alltid för de mesta. De enda jag har panik över att hon får anöd och svullnar så hon inte får luft. Men hoppas att kortisonet som hon ska få motbygger detta.
Nu är Mollie mops inlämnad för operation! 7,7 kg stod vågen på! Phuu hon har gått ner ett halvt kilo! Sist vägde hon 8,2 hos vet.
Är så nervös! Hämtar henne vid 16 i eftermiddag.
Veterinären frågade även mig om jag ville hon skulle fylla i en sån SKK blankett då det vill göra statistik på vilja linjer där mopsar blir opererade. Min är ju från Tyskland men är registrerad i SKK och har svenska hundar i stamtavlan så sa ja till detta.
Sen blir det automatiskt avelsförbud på hunden, men jag har ju inte tänkt avla på henne endå!