Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
12 om kliniken har det. Många har 10 som största . Jag har aldrig jobbat med större än 12 så vet inte om det finns.@hemlig helt OT
Tub 7 används till vuxna kvinnor, 8 till män... det blev en chock för mig att läsa att 8kg hund normalt får en 6a eller 7a. 8kg barn får 3,5 vilken storlek får 80kg St Bernhard?
Det blev stoooooooort tjohej när den dök upp i mopsforumet,undernärd var ordet som nämndes.Jag gav upp.Jag undrar hur många bland mopsfolk som skulle acceptera den här. (BCS 4 och 5 räknas som idealvikt)
Visa bifogad fil 14979
Det blev stoooooooort tjohej när den dök upp i mopsforumet,undernärd var ordet som nämndes.Jag gav upp.
Edit.min är en 4a
Nu är tiden bokad. Om exakt två veckor. Nervöst men hoppas hon kommer bli märktbart bättre. Veterinären kommer utföra de som behövs under sövning. Hon vet hon har långmjuk gom sen innan men kommer ta slemsäckarna också om hon har sånna. Samt näsborrarna. Anledningen till att jag bokar operation direkt är att denna veterinär känner mollie sen innan och har opererat hennes brutna klo tidigare, där hon även tog en titt ner i halsen på henne.
Coolt! Jag har sett en 9a en gång. Tyckte den var grotesk perspektiv slut på OT12 om kliniken har det. Många har 10 som största . Jag har aldrig jobbat med större än 12 så vet inte om det finns.
Majoriteten av alla snitt är trubbnosar.Egentligen helt OT, men ändå inte.
Jag kan inte låta bli att undra hur en mopsar (inte alla, vet att det finns de med vettig andning också) klarar av en dräktighet.. Speciellt sommartid
Att vara gravid/dräktig är ju jobbigt nog ändå även om man inte är tjock och har problem med andningen i normala fall
Då ska du se tub för hästCoolt! Jag har sett en 9a en gång. Tyckte den var grotesk perspektiv slut på OT
Ja att det är snitt vet jag, men just själva dräktigheten. De där 9 veckorna innan snittet.. Det måste ju vara skitjobbigt att gå runt högdräktig och knappt kunna andasMajoriteten av alla snitt är trubbnosar.
Egentligen helt OT, men ändå inte.
Jag kan inte låta bli att undra hur en mopsar (inte alla, vet att det finns de med vettig andning också) klarar av en dräktighet.. Speciellt sommartid
Att vara gravid/dräktig är ju jobbigt nog ändå även om man inte är tjock och har problem med andningen i normala fall
Min mops kan inte ens tvätta sig själv hon når inte ner hon hade aldrig kunnat få ut valpar
Fy så sorgligt.
Hur sköter hon sin hygien vid löp osv? Får du fixa den då eller?
Det blir äckligt så jag får duscha och tvätta