ooo, ja tror ja e kär!

Kaktus_nr_9

Trådstartare
ja läste en annons i Hästfynd o d va en quarter som hette Dude's Hollywood Star. ja blev helt kär i namnet! :love:

låter inte så kul tycker jag, fast man kan ju få ut kul smeknamn av det förstås.

håller nog me om d. Dude e inte så vackert. fast jag borde nog försvara d lite; "min" häst heter nämligen Dude's Woopie... :smirk:

Finns många roliga/konstiga/fina namn, en favorit är väl Not as bad as dad e. Bad like i wanna be

Det är riktigt bra!

Malin

Är Dude typ en uppfödning eller så eller är de efter någon hingst som heter Dude?

Vi har ju en del hingstar i Sverige med Dude i sig.. Tex Dudes Corner och Dudes Muddy Boots.. Dude är ett inte helt ovanligt namn bland Quarterhästar...

Liknande trådar

Hundavel & Ras Nu när jag har varit helt hundlös sen början av sommaren så känner jag att det suger i tarmen efter en hund igen. Sambon är inte riktigt...
6 7 8
Svar
156
· Visningar
13 977
Senast: BobberiBoo
·
Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 794
Senast: Lipperta
·
R
Övr. Barn har nyss (5v sedan) fått min son.. han är helt underbar o snäll o lugn o allmänt tillfreds med livet. Kan dock inte hjälpas, jag som...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 272
Senast: Calazirya
·
Western Det är nog dags att outa mig själv som westernryttare nu. Åtminstone har min ponny bestämt signalerat att han vill bli westernhäst :D...
Svar
7
· Visningar
1 291
Senast: Texaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter
  • Akvarietråden V