Ont i magen, infektion?

Jolanta

Trådstartare
Nu är det exakt 6 veckor sen Arvid kom, och igår började jag få ont i magen, nere i livmodern. Idag har smärtan blivit värre, men den är inte extrem.

Avslaget slutade för ca 3 veckor sen, har bara haft vanliga flytningar sen dess, men för 3 dagar sen så började jag blöda igen.

Någon som varit med om liknande, eller vet vad det kan vara?

Sv: Ont i magen, infektion?

mensen som kommit tillbaka?
vissa kan få det rätt snabbt trots amning 100%

Isåfall är det orättvist! :mad:

Men det känns inte som mensvärk, fast det kanske det är ändå!

var bara en tanke..det kan ju mycket väl vara något annat. Ring MVC och be om ett besök, eller när har du din efterkontroll inbokad?

har inte bokat någon, ska göra det när jag slutar blöda igen...

Jag bokade min bara någon vecka efter förlossningen. De sa inget om att man ska sluta blöda innan man bokar.

Som någon fler skrev så kanske det är mensen? Jag fick tbx min 7 veckor efter att jag fått Emil... Nu ammar jag iofs inte så det var ju inte helt oväntat. Hoppas att det är den för din del & inte någon infektion.:)

första mensen efter förlossningen sägs vara jäääävlig med hemsk mensvärk och mkt blod.... kan vara den.... min var nog ganska normal vill jag minnas och kom 4 eller var det 6 veckor efter avslaget slutat men jag hade ju slutat amma.....

Min var oxå normal.
Kom efter 5 månader.
Jag slutade amma när Jason var 3 månader.

Efterkontrollen hade jag när Jason var 10 veckor, bokades snart efter förlossningen. Inget snack om att jag skulle sluta blöda innan.

Det är det ingen som har sagt till mig heller! ;)

Det var bara jag själv som ville sluta blöda först!

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 967
Senast: Anonymisten
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 301
Senast: Blyger
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
613
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar