Ont i magen, infektion?

Jolanta

Trådstartare
Nu är det exakt 6 veckor sen Arvid kom, och igår började jag få ont i magen, nere i livmodern. Idag har smärtan blivit värre, men den är inte extrem.

Avslaget slutade för ca 3 veckor sen, har bara haft vanliga flytningar sen dess, men för 3 dagar sen så började jag blöda igen.

Någon som varit med om liknande, eller vet vad det kan vara?
 
Sv: Ont i magen, infektion?

mensen som kommit tillbaka?
vissa kan få det rätt snabbt trots amning 100%
 
Sv: Ont i magen, infektion?

Isåfall är det orättvist! :mad:

Men det känns inte som mensvärk, fast det kanske det är ändå!
 
Sv: Ont i magen, infektion?

var bara en tanke..det kan ju mycket väl vara något annat. Ring MVC och be om ett besök, eller när har du din efterkontroll inbokad?
 
Sv: Ont i magen, infektion?

har inte bokat någon, ska göra det när jag slutar blöda igen...
 
Sv: Ont i magen, infektion?

Jag bokade min bara någon vecka efter förlossningen. De sa inget om att man ska sluta blöda innan man bokar.
 
Sv: Ont i magen, infektion?

Som någon fler skrev så kanske det är mensen? Jag fick tbx min 7 veckor efter att jag fått Emil... Nu ammar jag iofs inte så det var ju inte helt oväntat. Hoppas att det är den för din del & inte någon infektion.:)
 
Sv: Ont i magen, infektion?

första mensen efter förlossningen sägs vara jäääävlig med hemsk mensvärk och mkt blod.... kan vara den.... min var nog ganska normal vill jag minnas och kom 4 eller var det 6 veckor efter avslaget slutat men jag hade ju slutat amma.....
 
Sv: Ont i magen, infektion?

Min var oxå normal.
Kom efter 5 månader.
Jag slutade amma när Jason var 3 månader.

Efterkontrollen hade jag när Jason var 10 veckor, bokades snart efter förlossningen. Inget snack om att jag skulle sluta blöda innan.
 
Sv: Ont i magen, infektion?

Det är det ingen som har sagt till mig heller! ;)

Det var bara jag själv som ville sluta blöda först!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
2
Svar
22
· Visningar
3 964
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Hej, ny här på forumet hoppas att dessa frågor är ok att ställa. Tänker att det kanske finns någon här att prata lite med om detta...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 877
Senast: Tora
·
Kropp & Själ För ett år sedan ca slutade jag äta gluten. Jag har inga uttalade problem när jag äter det förutom allmänt känslig mage och tendenser...
Svar
13
· Visningar
1 457
Senast: nullo-modo
·
Hästvård Hej! Jag och min syster är fodervärd till en häst. Vi har haft henne i ca 3 veckor ”själva”. Min syster har ridit henne hos ägaren i...
Svar
7
· Visningar
1 840
Senast: Hoarfrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp