Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ska vi byta kroppar? Sprang mitt rekord i somras (eller ja joggade) 1km. Dagen efter var hemsk. Ska tilläggas att jag är van att röra mig... Fast springa vill inte min kropp...
Jag tror nog inte att du vill byta.
Än så länge har jag dålig kondition, är klen och allmänt mjuk!
Klarar med nöd och näppe att springa 5 km, i ett tempo som är för lågt för att jag ska vara helt nöjd. Jag låter dessutom som att jag håller på å dö redan efter 500 meter!
Jag är dock glad att jag kan springa utan div problem. Förr fick jag både galet ont i benhinnorna och blåsor under fötterna, så jag vet att det inte är självklart att bara ge sig ut. Så foten ska ge fan i att jävlas med mig...
Ekonomi & Juridik Jag har min welsh försäkrad i Folksam. Bytte i fjol då det blev mycket billigare jämfört med Agria (där hon varit försäkrad sen föl)...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.