Ont i foten efter fall

Sv: Ont i foten efter fall

Ska vi byta kroppar? Sprang mitt rekord i somras (eller ja joggade) 1km. Dagen efter var hemsk. Ska tilläggas att jag är van att röra mig... Fast springa vill inte min kropp...

Sv: Ont i foten efter fall

Jag tror nog inte att du vill byta. :)
Än så länge har jag dålig kondition, är klen och allmänt mjuk!

Klarar med nöd och näppe att springa 5 km, i ett tempo som är för lågt för att jag ska vara helt nöjd. Jag låter dessutom som att jag håller på å dö redan efter 500 meter!

Jag är dock glad att jag kan springa utan div problem. Förr fick jag både galet ont i benhinnorna och blåsor under fötterna, så jag vet att det inte är självklart att bara ge sig ut. Så foten ska ge fan i att jävlas med mig...

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 330
Senast: Sassy
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
933
Senast: igbest
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 003
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ I november så ramlade jag med en stege, trampade snett och fick tre frakturer i fotleden. Slapp operera utan gipsades ett tag och fick...
Svar
4
· Visningar
797

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka