Ont i brösten när man badar?

_bed_of_roses_

Trådstartare
I går var jag och min syster och badade och jag är i vecka 25+5 i dag och efter ett tag innan jag skulle g¨å upp och klä på mig fick jag väldigt ont i mina bröst, gick knappt att ta på mig bh för det gjorde ont när mankom imot dom, är detta något man skall tänka på att inte kyla ner brösten för mycket? aldrig känt så innan.

Sv: Ont i brösten när man badar?

jag får också ont i brösten när dom blir kalla. Det var samma sak för min mamma när hon var gravid. Jag skulle tro at det är ganska vanligt :)

Jag vet inte om det är skadligt att bada kallt. Men jag hade samma problem, både i slutet av graviditeten och under tiden jag ammade.

Jag har alltid fått ont i brösten när jag badar kallt, svinont till och med, utan att vara varesig gravid eller ha mens..
Men konstigt nog så idag, när jag lyckades ta mig ett dopp för första gången i år, fick jag inte det minsta ont! Och då är jag ändå tämligen höggravid, BF + 4 :)

Liknande trådar

Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
655
Senast: Bufera
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 162
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
851
Senast: ginnies
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 402
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar