Ont i axeln

TeamLundVer

Trådstartare
För drygt en månad sedan så knäppte det till i axeln när jag skulle resa mig ur soffan (hade armen lite snett bakom mig och sköt ifrån med den). Det gjorde apont och sedan dess gör det ont om jag råkar ligga på axeln eller om jag gör liknande rörelser, då knäpper det dessutom till igen.

Börjar bli lite trött på det här nu och undrar om någon har tips på vad jag ska göra för att eländet ska bli bättre?

Bild för att visa var det gör ont
16837423705092779777950709900631.webp

Jag vet att det hade varit det rimligaste men jag har svårt att se hur jag skulle kunna klämma in ett sådant besök innan midsommar 😔
Träffa fysioterapeut online? Tror 30 min är en ganska vanlig tidsåtgång för första besök

Liknande trådar

Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 144
Senast: NilHe
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 897
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när... 2
Svar
23
· Visningar
1 093
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 045
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka