Önskan om att få en tråd nålad inne på "hund"

vallhund

Trådstartare
Tråden ifråga är denna:
http://www.bukefalos.com/threads/jag-fattar-faktiskt-inte-varfor-ni-har-sa-daligt-rykte.1351125/

Jag, o många med mig blev förvånade över att det fanns så många ickehundsägande Bukefalister som tassat runt i strumplästen o på så sätt lärt sig massvis om hund.
Jag tror att det skulle hjälpa många osäkra hundägare som stött på problem att faktiskt våga skriva o fråga, o förhoppningsvis få hjälp så att livet blir bättre för både hund o ägare.

mvh

Liknande trådar

Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 142
Senast: cirkus
·
Hundavel & Ras Hund nummer 2 är aktuell, om allt går enligt planerna, om 1,5 till 2 år. Men jag vet inte riktigt vad jag vill ha, så nu försöker jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 142
Senast: Nila
·
Hundavel & Ras En kompis chockade mig imorse när hon ringde o glatt berättade att hon o hennes sambo funderade på att skaffa hund igen. Dom (hon) hade...
Svar
18
· Visningar
3 813
Senast: Minnie
·
Övr. Hund Eller... vad är det med folk?? Ännu en tråd om puckade människor med hund alltså. Jag har själv varit väldigt förskonad från sådana och...
2
Svar
36
· Visningar
3 914
Senast: ebba85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar